اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی تالش

استان گیلان، کیلومتر ۲۰ جاده تالش به آستارا، روستای خطبه سرا، کشاورز محله، کوچه اندیشه ۵
شروع قیمت از
۱,۱۴۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
فوتبال دستی
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
شومینه هیزمی
بخاری گازی
رخت آویز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی حاج حسین پرویزی شامل یک خانه بومی دو طبقه، یک کلبه چوبی و یک کلبه کاهگلی است که مجموعاً تا 40 نفر امکان پذیرش دارد. این اقامتگاه با متراژ 6000 متر مربع در سال 1397 پس از بازسازی به عنوان اقامتگاه بوم‌گردی افتتاح شده است.

خانه سنتی دو طبقه با 70 سال قدمت دارای 2 اتاق خواب در طبقه همکف و 3 اتاق خواب در طبقه بالا با سرویس کف خواب، تراس، آشپزخانه و سرویس بهداشتی ( توالت ایرانی و فرنگی ) و حمام در طبقه همکف و تلوزیون مجهز به تجهیزات ضروری است.

کلبه چوبی با مساحت 50 متر مربع 1 اتاق دارد و کلبه کاهگلی دارای 2 اتاق با سرویس کف خواب می‌باشد. مهمانان کلبه‌ها می‌توانند از سرویس بهداشتی ( توالت ایرانی ) و حمام مشترک در حیاط استفاده نمایند.

از دیگر امکانات این اقامتگاه می‌توان به تنور سنتی، آبنمای زیبا با ماهی‌های شناور در حیاط، درختان و محیط سبز آن اشاره کرد. این مکان یک انتخاب مناسب برای تفریح و استراحت در طبیعت بکر و آرامش بخش است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی حاج حسین پرویزی به منظور رفاه مسافران، امکانات و خدمات متعددی را در نظر گرفته است. این امکانات شامل پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، اینترنت و وای‌فای، وسایل خواب مانند پتو و تشک، سیستم گرمایشی شومینه هیزمی و بخاری و ... می‌شود.

با توجه به آب و هوای خنک منطقه، نیاز به سیستم سرمایشی وجود ندارد. همچنین وسایل بازی مانند تاب، فوتبال دستی و ... نیز در حیاط این اقامتگاه موجود است تا مسافران بتوانند از تفریحات متنوع خود لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

روستای ییلاقی و پوشیده از جنگل خطبه سرا با طبیعت جذاب و بسیار زیبایش جزو بکرترین مناطق گیلان تلقی می‌شود. علاوه بر این، شهر دیدنی آستارا، قلعه صلصال با قدمت 1500 سال، پارک جنگلی سیاه داران، دریاچه سرآگاه و به ویژه دریای زیبای خزر از جمله جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این منطقه محسوب می‌شوند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}