اقامتگاه بوم گردی خانه ابریشم رامیان

استان گلستان، شهر رامیان، بالاتر از میدان امام علی، کوچه امام ۴۴
شروع قیمت از
۸۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
تهویه مطبوع
تاکسی سرویس
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
پنکه
کولر گازی
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی خانه ابریشم رامیان در سال 1396 به بهره‌برداری رسید. این اقامتگاه شامل سه ساختمان آجری، گلی و چوبی است و دارای 6 باب اتاق است. به‌دلیل حفظ معماری سنتی اتاق‌های اقامتگاه خانه ابریشم رامیان فاقد تخت، یخچال، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی می‌باشند. برای راحتی بیشتر مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه اقامتگاه قرار دارد. همچنین، یخچال عمومی در آشپزخانه اقامتگاه وجود دارد که گردشگران می‌توانند از آن استفاده کنند. دو باب از اتاق‌های اقامتگاه خانه ابریشم بدون پنجره هستند و نورگیر مناسبی ندارند. لازم به‌ذکر است، برای دسترسی به اقامتگاه، باید مسافت حدود 50 متر از پارکینگ تا ورودی اقامتگاه طی شود. همچنین، در ورودی اتاق‌های طبقه بالا ساختمان آجری پله‌هایی وجود دارد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم‌گردی خانه ابریشم رامیان، به میهمانان امکانات و خدماتی ارائه می‌شود. این امکانات شامل پارکینگ غیر مسقف برای راحتی مهمانان در پارک کردن خودروها است. همچنین، پرسنل مجرب و مسلط به زبان انگلیسی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند تا ارتباط راحت‌تری برقرار کنند. همچنین، راهنمایان تور گردشگری در اقامتگاه حضور دارند تا گردشگران را در بازدید از جاذبه‌های منطقه همراهی کنند و اطلاعات لازم را ارائه دهند. در اقامتگاه بوم‌گردی خانه ابریشم رامیان، مهمانان می‌توانند انواع غذاهای محلی و لذیذ را با هماهنگی قبلی سفارش داده و به آن‌ها لذت ببرند. امکان استفاده از آشپزخانه مشترک و یخچال مشترک نیز برای مهمانان فراهم شده است. با این امکانات و خدمات، اقامتگاه بوم‌گردی خانه ابریشم رامیان تمام تلاش خود را می‌کند تا اقامتی راحت و لذت‌بخش را برای گردشگران فراهم کند.

جاذبه های گردشگری

اقامتگاه بوم‌گردی خانه ابریشم رامیان از لحاظ موقعیت مکانی در فاصله حدود 6.5 کیلومتری از چشمه گل رامیان قرار دارد. این فاصله نسبتاً کوتاه، امکان دسترسی آسان گردشگران به این جاذبه طبیعی را فراهم می‌کند. همچنین، قلعه ماران و پارک جنگلی و آبشار شیرآباد نیز از جاذبه‌های دیگر در اطراف اقامتگاه قرار دارند. با پیمودن حداکثر مسافت 32 کیلومتر از اقامتگاه، گردشگران می‌توانند این مناطق جذاب را بازدید کرده و لذت ببرند. این اقامتگاه بوم‌گردی با این موقعیت مکانی مناسب، به گردشگران فرصتی را می‌دهد تا به راحتی از طبیعت زیبا و جاذبه‌های گردشگری منطقه بهره‌برداری کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}