اقامتگاه بوم گردی خانه بر محمودی ماسوله

استان گیلان، شهر ماسوله، زیر مدرسه ابتدایی
شروع قیمت از
۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
جاروبرقی
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری نفتی
میز
هیتر برقی
رخت آویز
پنکه
اقلام بهداشتی
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سشوار
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۱۳۵۳۲۱۱

درباره اقامتگاه

خانه بوم گردی خانه بر محمودی یک اقامتگاه سنتی در دل روستای زیبای ماسوله است که به مهمانان این اقامتگاه ویژگی‌های خاصی ارائه می‌دهد. این خانه دو طبقه است و دارای دو سوئیت اقامتی می‌باشد.

یکی از جذابیت‌های این خانه، وجود سقف خانه همسایه در مقابل درب ورودی است که به مهمانان این امکان را می‌دهد تا در این مکان آرامش را تجربه کرده و نمای پلکانی زیبای روستا را ببینند. خانه بومی بر محمودی در نزدیکی بازار سنتی ماسوله واقع شده و فقط 2 دقیقه فاصله دارد.

این سوئیت‌ها هر کدام ظرفیت اسکانی 6 نفر را دارند. در صورتی که تعداد مهمانان بیشتر از 2 نفر باشد، باید برای هر نفر اضافه‌ای رخت‌خواب تهیه کنند. این اقدام به مهمانان امکان اسکان راحت‌تر و مطابق با تعداد افراد را می‌دهد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

این دو سوئیت اقامتی دارای تمامی امکانات رفاهی برای مهمانان هستند. هر یک از آنها دارای یخچال، آشپزخانه با تجهیزات، توالت ایرانی، حمام، میز ناهارخوری، تلویزیون، سیستم گرمایشی بخاری برقی و رختخواب برای 2 نفر می‌باشند.

مسیر به این اقامتگاه بدون پله است و امکان پارک کردن خودرو در دروازه اقامتگاه وجود دارد. لازم به ذکر است که در این اقامتگاه خدمات رستورانی ارائه نمی‌شود، اما مهمانان می‌توانند از رستوران‌ها و کافه‌های ماسوله برای تهیه غذا استفاده کنند.

جاذبه های گردشگری

ماسوله به عنوان یک مقصد طبیعی دارای کوهستان‌های مرتفع با ییلاقات زیبا، آبشارهای شگفت‌انگیز و جنگل‌های سرسبز شناخته می‌شود.

از جاذبه‌های طبیعی این منطقه می‌توان به آبشار کوشم با ارتفاع 30 متر، آبشار ماسوله، آبشار خرم بو و لار چشمه، قله شاه معلم، پارک جنگلی ماسوله، ییلاق کوربار ماسوله اشاره کرد. این جاذبه‌های طبیعی هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کنند و تجربه‌ی بی‌نظیری از طبیعت بکر را برای بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}