اقامتگاه بوم گردی خانه تارال نوید چوبر

استان گیلان، شهرستان تالش، شهر چوبر، خیابان امام رضا (بالامحله)
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری گازی
رخت آویز
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

خانه بومی خانه تارال نوید با قدمت بیش از 90 سال و معماری اصیل گیلانی، به تمامی گردشگران و توریست‌ها در تمام فصول سال خوش آمد می‌گوید. این ساختمان به مساحت 170 متر مربع در زمینی به مساحت 1200 متر مربع واقع شده و با دارا بودن هال و 3 اتاق خواب، توانایی میزبانی و اسکان 20 نفر از مهمانان را داراست.

ورودی این اقامتگاه با 10 پله به سمت بالا دسترسی دارد و همه اتاق‌های خانه تارال نوید دارای سرویس کف خواب هستند و تخت ندارند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

خانه بومی خانه تارال نوید دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی در داخل ساختمان است و با سیستم سرمایش کولر گازی و گرمایش بخاری گازی تجهیز شده است. این اقامتگاه از امکاناتی نظیر پارکینگ غیر مسقف در داخل محوطه و آشپزخانه اختصاصی و مجهز بهره می‌برد.

لازم به ذکر است که اقامتگاه خانه تارال نوید امکان سرو غذا برای مهمانان را ندارد و مهمانان عزیز می‌بایست از آشپزخانه خانه برای پخت و پز استفاده کرده و یا از رستوران‌های نزدیک به اقامتگاه برای تهیه غذا استفاده کنند.

جاذبه های گردشگری

شهر ساحلی چوبر دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می‌باشد، از جمله ساحل دریا، آبشار زمرد، جاده ال کیوی و پارک جنگلی ساحلی کاجستان. آبشار زمرد، یک آبشار زیبا در منطقه ییلاقی با محیطی سبز و آب و هوای دلپذیر واقع شده است. این آبشار در فاصله 12 کیلومتری از خانه بومی تارال نوید قرار دارد. 

مسیر دسترسی به این آبشار تا نیمی از مسافت به آسفالت و ادامه‌ی مسیر به صورت خاکی است. بنابراین، به عنوان پیشنهاد، مسیر آسفالتی را برای رانندگی انتخاب کنید و سپس ادامه مسیر را با پیاده‌روی در محیط طبیعی بکر و زیبا اطراف آبشار تجربه کنید. این ترکیب از رانندگی و پیاده‌روی به شما فرصتی فوق‌العاده برای لذت‌بردن از طبیعت زیبا و آبشار زمرد را ارائه می‌دهد.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}