اقامتگاه بوم گردی خانه دوست هیرکانیا گرگان

استان گلستان، ۱۸ کیلومتری شهر گرگان، روستای زیارت، قبل از کوچه بزمون
امکانات و ویژگی ها
جاروبرقی
باربیکیو
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
روم سرویس
جعبه‌ی کمک های اولیه
بالکن (تراس)
تاکسی سرویس
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
کرسی
بخاری گازی
پنکه
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی خانه دوست دارای 3 اتاق است که در طبقه بالای اقامتگاه قرار دارند. این اتاق‌ها شامل 2 اتاق سه نفره و یک اتاق پنج نفره هستند. از آنجا که این اقامتگاه هدفش القا حس نوستالژیک و تجربه زندگی بومی است، اتاق‌های آن فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی و تخت خواب می‌باشند. بنابراین، مهمانان باید از سرویس بهداشتی مشترک شامل یک توالت ایرانی و یک توالت فرنگی و یک حمام داخل ساختمان استفاده کنند. در این اقامتگاه، تنها یک اتاق سه نفره دارای حمام اختصاصی است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی خانه دوست امکانات و خدمات متنوعی را برای رفاه مهمانان فراهم می‌کند. این امکانات شامل پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی جهت راهنمایی مهمانان غیر ایرانی، راهنمای محلی تورهای گردشگری، کافه و رستوران سنتی، سیستم گرمایشی بخاری گازی و پنکه می‌باشد. همچنین، مهمانان عزیز می‌توانند از انواع دمنوش‌های گیاهی، چای و غذاهای سنتی و محلی کافه سنتی این بوم‌گردی مانند پیراشکی، کشک و بادمجان، شامی گرگانی، میرزا قاسمی، آش محلی و ... سفارش داده و لذت ببرند.

همچنین، اقامتگاه بوم‌گردی خانه دوست از سیستم گرمایشی بخاری گازی برای فصول سرد استفاده می‌کند و در صورت درخواست مهمانان، پنکه رومیزی نیز فراهم می‌شود. با این توضیحات، مهمانان گرامی می‌توانند از تمامی امکانات و خدمات اقامتگاه برای تجربه‌ی خوشایند و راحت در طول اقامت خود استفاده کنند.

جاذبه‌های گردشگری

روستای زیارت به دلیل آب و هوای خنک و طبیعت بکر و سرسبز، همواره مقصد گردشگران و علاقمندان به طبیعت بوده است. در این روستا، جاذبه‌های زیبایی وجود دارد که برای بازدید کنندگان جذابیت دارد. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به آبشار و آبگرم معدنی زیارت، آستان مقدس امامزاده صالح (ع)، رودخانه خاصه رود، پارک جنگلی النگدره، دریاچه توشن، منطقه جنگلی ناهارخوران و سد کوثر اشاره کرد. این جاذبه‌ها با طبیعت خیره‌کننده و جاذبه‌های متنوع خود، تجربه‌ی خاصی را برای بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}