اقامتگاه بوم گردی خانه سادات تویسرکان

استان همدان، شهر تویسرکان، روستای آرتیمان، خیابان الوند
شروع قیمت از
۶۶۷,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
کرسی
اتو
بخاری گازی
هیتر برقی
لوازم آشپزخانه
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بومگردی خانه سادات تویسرکان در روستای آرتیمان این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است. این اقامتگاه  به صورت دو طبقه ساخته شده و دارای 3 باب اتاق برای اقامت مسافران می‌باشد اتاق‌های طبقه اول به نام خوش نشین شناخته می‌شود و اتاق‌های طبقه دوم هم با نام شاه نشین شهرت دارند. اقامتگاه خانه سادات می‌تواند میزبان حداکثر 20 مسافر باشد. 

در ساخت این خانه از مصالح طبیعی همچون چوب، کاهگل و... استفاده شده که باعث شده فضایی هنرمندانه و نوستالژیک خانه‌های قدیمی را برایتان یادآور شود. دیزاین ساده و بسیار جذابی هم دارد. پنجره‌های رنگی، طاقچه‌های زیبا و باغچه جذاب و حوض فیروزه‌ای وسط حیاط این اقامتگاه شما را شیفته خود خواهد کرد. میتوانید عکس‌های دلربایی هم در این فضا بگیرید. 

از مهمترین مشخصه‌های اقامتگاه بومگردی خانه سادات تویسرکان شربت‌های خانگی آن است که گردشگران را نمک گیر می‌کند. روستای آرتیمان آب و هوای بسیار معتدل و مطلوبی دارد. می‌توانید اوقات خوشی را در تمامی فصول سال در آن سپری کنید. 

این خانه تاریخی در مجاورت یک باغ 3 هزارمتری سرسبز و دلباز قرار دارد که در طول اقامت خود می‌توانید از آن دیدن کنید. فاصله اقامتگاه تا امکان دیدنی همچون پارک توریستی، آرامگاه حیقوق نبی، حمام قدیمی صفویه و... بسیار کم بوده و یک امتیاز برای خانه سادات تویرسکان تبدیل شده است. 

امکانات و خدمات اقامتگاه

سرویس اینترنت و آنتن در این روستا مطلوب و باکیفیت مناسب ارائه می‌شود. اقامت برای کودکان کوچکتر از 5 سال هم رایگان بوده و شما نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را به داخل ببرید. این اقامتگاه آشپزخانه مشترکی هم در اختیار مسافران قرار می‌دهد که تمامی امکانات مورد نیاز شما نظیر یخچال، اجاق گاز، ظروف، سینک ظرفشویی و... در آن تعبیه شده است. در این اقامتگاه با توجه به شرایط آب و هوایی خود نیازی به سیستم سرمایشی ندارد و سیستم گرمایشی آن هم بخاری است. 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 4 روزه به همدان
برنامه سفر 3 روزه به همدان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی شبستان همدان همدان همدان
اقامتگاه بوم گردی شهر پنهان سامن ملایر همدان ملایر از ۶۶۷,۰۰۰ تومان
هتل خاتم همدان همدان همدان
هتل آپارتمان سفیر همدان همدان همدان
هتل پارسیان بوعلی همدان همدان همدان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}