اقامتگاه بوم گردی خانه سبز گرگان

استان گلستان، ۲۰ کیومتری شهر گرگان، روستای جعفرآباد
شروع قیمت از
۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
دوربین مداربسته
جاروبرقی
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
پنکه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی خانه سبز با معماری سنتی و بومی، یک مقصد عالی برای طبیعت‌گردی و استراحت در روستای جعفرآباد است. با ظرفیت اسکان 25 گردشگر، این اقامتگاه دارای 4 سوئیت است. دو سوئیت با ظرفیت 6 نفر و دو سوئیت با ظرفیت 12 نفر در طبقه بالا وجود دارد. هر سوئیت دارای اتاق خواب، سرویس کف خواب، تراس، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپلیت و بخاری گازی)، آشپزخانه با تجهیزات کامل و سرویس بهداشتی اختصاصی (توالت ایرانی و حمام) می‌باشد. سرویس بهداشتی سوئیت طبقه پایین خارج از سوئیت قرار دارد.

روستای جعفرآباد با فضای دلنشین و آرام، مکانی ایده‌آل برای علاقمندان به طبیعت و گردشگران می‌باشد. در اینجا می‌توانید به مدت کوتاهی از هیاهوی شهری فرار کنید و در فضای دنج و آرام این روستا زمان خوشی را سپری کنید. روستای جعفرآباد دارای طبیعت بکر و جاذبه‌های دیدنی فراوانی است که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی خانه سبز تمامی امکانات و خدمات لازم را برای رفاه و راحتی مسافران گرامی در نظر گرفته است. از جمله امکانات این اقامتگاه می‌توان به پارکینگ غیرمسقف اشاره کرد که برای مهمانانی که با خودرو به اقامتگاه می‌آیند، فضایی امن برای پارک خودرو فراهم می‌کند. همچنین راهنمای محلی و لیدر تور برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی منطقه در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. این راهنماها می‌توانند به شما راهنمایی کننده‌ای مطمئن و حرفه‌ای در سفر و بازدید از مناطق دیدنی باشند.

علاوه بر این، مسافران می‌توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه، انواع غذاهای محلی بسیار لذیذ را سفارش دهند. از جمله این غذاها می‌توان به زرشک پلو، سبزی پلو با ماهی، سبزی کوکو، کشک و بادمجان، و اناریجه پلو (نوعی سبزی کوهی) اشاره کرد. این غذاهای محلی با طعم و ذائقه‌ای خاص، تجربه‌ای لذت‌بخش از غذاهای محلی منطقه را به مهمانان ارائه می‌دهند.

با این امکانات و خدمات، اقامتگاه بوم‌گردی خانه سبز تمامی تلاش خود را برای ایجاد تجربه‌ای خوشایند و لذت‌بخش از اقامت در فضای بومی و سنتی ارائه می‌دهد.

جاذبه های گردشگری

جعفرآباد، روستایی زیبا و دیدنی در بخش مرکزی شهرستان گرگان واقع شده است. با فاصله 23 کیلومتری شرق شهرستان گرگان، این منطقه رویایی با طبیعت بکر و سرسبز خود می‌تواند گردشگران عزیز را به خود جذب کند. در سفر به این منطقه، شما می‌توانید از طبیعت بکر و سرسبز جعفرآباد لذت ببرید. تالاب و آبشار و جنگل روستا، باغ‌های روس ها، بقعه امامزاده ابراهیم رنگو، رودخانه خاصه رود، پارک جنگلی النگدره و سد خاکی توشن از جمله جاذبه‌های دیدنی این منطقه هستند.

با سفر به جعفرآباد، شما می‌توانید به علاوه لذت بردن از طبیعت زیبا، خاطرات خوشی بسازید. این منطقه با امکانات گردشگری و طبیعت بکر خود، به شما فرصتی را می‌دهد تا از آرامش و دلنشینی فضای دور از تکنولوژی و شلوغی شهری لذت ببرید. هرکسی که به دنبال فراری از شهر و پیوستن به طبیعت است، می‌تواند در این منطقه رویایی آرامش و خوشبختی را پیدا کند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}