اقامتگاه بوم گردی خانه ما اسدآباد

استان همدان، شهر اسدآباد، روستای ملهمدره، کوچه لطفی، ۱۰۰ متر بالاتر از نانوایی
شروع قیمت از
۹۳۵,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
امکانات اتاق
بخاری هیزمی
کرسی
بخاری گازی
پنکه
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بومگردی خانه ما اسدآباد در روستای ملهمدره شهرستان اسدآباد واقع شده و پذیرای مسافرین و گردشگران به این شهر است. این عمارت قدمتی صد ساله داشته و در اردیبهشت سال 1398 بازسازی شده و با ظاهری جذاب و دلنشین اماده خدمت رسانی به مسافرین عزیز می‌باشد. 

امکانات و خدمات اقامتگاه

این اقامتگاه ساختمان دو طبقه داشته و دارای 9 باب اتاق می‌باشد که در کل می‌تواند میزبان 70 مهمان باشد. در اتاق‌ها سرویس بهداشتی و حمام تعبیه نشده است و می‌توانید از سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اشتراکی استفاده نمایید. 

خانه سنتی خانه ما با بافت قدیمی و معماری روستایی که دارد شما را شیفته خود خواهد کرد. اما خود روستای ملهمدره نیز بسیار جذاب بوده و با خانه‌های کاهگلی و مسیرهای سنگفرش شده میزبان شما خواهد بود. از اتاق‌های اقامتگاه بومگردی خانه اسداباد می‌توانید مناظر زیبای کوه‌های الوند و باغ‌های اطراف را ببینید. 

این اقامتگاه امکانات و خدمات رفاهی گوناگونی را به منظور رفاه گردشگران در نظر گرفته است که از میان آن‌ها می‌توان  به اینترنت رایگان، راهنمای تور گردشگری، آشپزخانه عمومی و اشتراکی با تمامی امکانات، پارکینگ غیر مسقف، سیستم گرمایشی و... اشاره کرد. 

پرسنل و کادر مجرب خانه ما مسلط به زبان انگلیسی هستند و این عمارت می‌تواند از گردشگران خارجی هم میزبانی کند. در این روستا چشمه‌های و جاذبه‌های طبیعی چشم نوازی وجود دارد که گردشگران می‌توانند از آن‌ها هم دیدن کنند. از سری جاذبه‌های گردشگری ملهمدره اسدآباد می‌توان دره مراد بیگ، منطقه حفاظت شده آلموبلاغ، کتیبه آقاجان بلاغی و... را نام برد.

هزینه اقامت در خانه ما اسدآباد با توجه به امکانات و محیطی که در اختیار گردشگران قرار می‌دهد، بسیار مقرون به صرفه است و همچنین برای اقامت کودکان زیر 5 سال هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. می‌توانید با آرامش و خاطری آسوده دراین اقامتگاه اسکان داشته باشید و از خدمات آن بهره‌مند شوید. 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 4 روزه به همدان
برنامه سفر 3 روزه به همدان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی شبستان همدان همدان همدان
اقامتگاه بوم گردی شهر پنهان سامن ملایر همدان ملایر از ۶۶۷,۰۰۰ تومان
اقامتگاه بوم گردی خانه سادات تویسرکان همدان تویسرکان از ۶۶۷,۰۰۰ تومان
هتل خاتم همدان همدان همدان
هتل آپارتمان سفیر همدان همدان همدان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}