اقامتگاه بوم گردی خلعتبری رامسر

استان مازندران، شهر رامسر، جاده میرزا کوچک خان، جنگل دالخانی جنت رودبار
شروع قیمت از
۲,۲۲۴,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
جاروبرقی
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
یخچال مشترک
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری هیزمی
میز
هیتر برقی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
مبلمان راحتی
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۰۲۹۱۹۱۹۸۷

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی خلعتبری در شهرستان رامسر، استان مازندران قرار دارد و امکان اقامت برای مهمانان و گردشگران را فراهم می‌کند. این اقامتگاه شامل 4 کلبه چوبی، 5 اتاق و 2 سوئیت است که برای پذیرایی مهمانان عزیز طراحی شده‌اند.

هر کلبه چوبی این اقامتگاه دارای ظرفیت 4 تا 5 نفر است و با طراحی خاص خود فضایی گرم و دلنشین را برای اقامت فراهم می‌کند. همچنین، اقامتگاه بوم گردی خلعتبری برای راحتی مهمانان، اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با امکانات کامل ارائه می‌دهد.

با اقامت در این اقامتگاه بوم گردی، شما می‌توانید از فضای آرامش‌بخش و طبیعت زیبای اطراف لذت ببرید و از خدمات و امکاناتی نظیر پارکینگ، راهنمایی محلی، امکانات بهداشتی و وسایل گرمایشی استفاده کنید.

لازم به ذکر است که اقامتگاه بوم گردی خلعتبری از محلیت و فرهنگ مردمان منطقه پشتیبانی می‌کند و با معماری خاص و سنتی خود، به شما تجربه‌ای متفاوت ارائه می‌دهد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی خلعتبری در شهرستان رامسر، استان مازندران واقع شده است و امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان فراهم می‌کند. سرویس بهداشتی کلبه‌ها اختصاصی بوده و زیر پله‌ها تعبیه شده است، همچنین در هر کلبه تشک، بالشت، پتو، تراس و سیستم گرمایشی چراغ آترا قرار دارد.

همچنین، در این اقامتگاه یک ساختمان دیگر نیز با 5 اتاق 10 نفره وجود دارد که هر اتاق دارای کف خواب و سیستم گرمایشی بخاری هیزمی و بخاری نفتی است. سرویس بهداشتی این ساختمان شامل توالت ایرانی، توالت فرنگی و حمام به صورت مشترک است. همچنین، دو سوئیت با تجهیزات کامل نیز برای رزرو در دسترس مهمانان قرار دارد.

در صورت تمایل، مهمانان می‌توانند برای وعده‌های ناهار و شام غذا را سفارش داده و از غذاهای محلی مانند قورمه سبزی، جوجه کباب، مرغ ترش و سایر غذاهای درخواستی لذت ببرند. همچنین، راهنمای تور و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی در اقامتگاه برای راهنمایی گردشگران خارجی در دسترس قرار دارند.

مهمانان اقامتگاه بوم گردی خلعتبری می‌توانند از فعالیت‌های متنوعی مانند پیاده‌روی، کوهنوردی، جنگل‌نوردی، روستاگردی، اسب‌سواری و بازدید از آبشار‌ها و غیره لذت ببرند. این اقامتگاه با ارائه امکانات و خدمات خوب، به شما تجربه‌ای لذت‌بخش و یادمان‌انگیز را در طبیعت زیبای استان مازندران ارائه خواهد کرد.

جاذبه های گردشگری

با اقامت در خانه بومی خلعتبری، می‌توانید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی زیبای رامسر بهره‌برید. ییلاق نمکدره و ییلاق لیماکده، آبشار سیاسرت، قلعه مارکوه و کاخ مرمر رامسر از جمله جاذبه‌های طبیعی این منطقه هستند که می‌توانید با اقامت در اقامتگاه بوم گردی خلعتبری آن‌ها را بازدید کنید.

جنگل دالخانی یا دالان بهشن نیز یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی رامسر است. این جنگل با درختان برافراشته و هوای معتدل و خنک، به یکی از بکرترین طبیعت‌ها و زیباترین ییلاق‌ها تبدیل شده است. با سفر به رامسر و اقامت در خانه بومی خلعتبری، می‌توانید از طبیعت بکر و دلنشین این منطقه لذت ببرید و از جاذبه‌های دیدنی آن بازدید کنید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}