اقامتگاه بوم گردی خلوت آرام مینودشت

استان گلستان، ۲۰ کیلومتری شهر مینودشت، بعد از تنگه چهل چای، روستای ریگ چشمه بالا
شروع قیمت از
۲,۷۸۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
پذیرش ۲۴ ساعته
باربیکیو
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
کتابخانه
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
جکوزی
استخر سرپوشیده
امکانات اتاق
صبحانه
دمپایی
پنکه
سیستم گرمایش و سرمایش
اجاق گاز
کمد/دراور
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه گردشگری خلوت آرام، با دو سوئیت 70 متری 8 نفره، یک محل ایده‌آل برای اسکان و پذیرایی از حداکثر 16 گردشگر است. هر دو سوئیت دارای امکاناتی از جمله یک اتاق خواب با تخت دبل، مبلمان راحت، تلویزیون، آشپزخانه کامل و سرویس بهداشتی شامل توالت ایرانی و حمام اختصاصی می‌باشند. این اقامتگاه زیبا در روستایی سرسبز و بکر واقع شده است و فضایی متفاوت را برای گردشگران و مسافران فراهم می‌کند. این مکان صمیمی و آرام باعث می‌شود که گردشگران بتوانند لحظاتی را به دور از شلوغی و استرس شهری سپری کنند و اوقات خوشی را در کنار عزیزان خود تجربه کنند. با اقامت در این اقامتگاه، می‌توانید از آرامش و طبیعت زیبای اطراف لذت ببرید و لحظات خاصی را به یاد بسپارید.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه گردشگری خلوت آرام، علاوه بر امکانات اقامتی، امکان سفارش و سرو غذاهای سنتی و محلی این منطقه را نیز فراهم می‌کند. مسافران می‌توانند با هماهنگی قبلی با رستوران محلی، انواع غذاهایی مانند ماش پلو، بولامه، چکدرمه، خورشت ماش، باسترمه، آش‌های مختلف، کباب، جوجه و ته چین را سفارش دهند و از طعم بی‌نظیر و متفاوت آن‌ها لذت ببرند.

همچنین، اقامتگاه بوم‌گردی خلوت آرام برای رفاه حال گردشگران و مسافران محترم، امکانات دیگری را نیز فراهم کرده است. این امکانات شامل پارکینگ اختصاصی غیر مسقف برای خودروها، راهنمای محلی که می‌تواند به گردشگران در بازدید از مناطق دیدنی راهنمایی کند، سیستم گرمایش شوفاژ برای فصول سرد سال و سیستم سرمایش اسپلیت در فصل‌های گرما است. این امکانات به منظور ایجاد راحتی و رفاه بیشتر برای مهمانان محترم اقامتگاه فراهم شده‌اند.

جاذبه های گردشگری

این منطقه دارای جاذبه‌های طبیعی فراوانی است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به جنگل‌های بکر هیرکانی اشاره کرد که با درختان سرسبز و گوناگون خود، آرامش و زیبایی فراوانی را به گردشگران ارائه می‌دهند. همچنین، چشمه‌ها و آبشارهای طبیعی این منطقه نیز با صدای آب‌های جاری و چشم‌نوازی طبیعت، آرامش و شگفتی را به بازدیدکنندگان منتقل می‌کنند.

غار تاریخی خلوت آرام نیز یک مقصد جذاب است که به گردشگران امکان مشاهده زیبایی‌های طبیعی درون غار و همچنین آشنایی با ارث تاریخی و فرهنگ منطقه را می‌دهد. همچنین، سایت پروازی پاراگلایدر ترسه فرصتی برای تجربه هیجان‌انگیز پرواز از ارتفاع فراهم می‌کند.

پارک ملی گلستان با تنوع زیستی و پوشش گیاهی فراوان، جاذبه‌ای است که گردشگران را به خود جلب می‌کند. مناظر زیبا و جاذبه‌های طبیعی از قبیل تالاب آلما گل و دریاچه توشن نیز در این پارک ملی قابل دیدن هستند. همچنین، برج تاریخی گنبد کاووس که بزرگترین برج آجری جهان است، جاذبه‌ای فرهنگی است که تاریخ و آرمان‌های این منطقه را نمایان می‌سازد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}