اقامتگاه بوم گردی خوش بوم فومن

استان گیلان، شهر فومن، روستای خشکنودهان، کوچه شهید شیرین زاده
شروع قیمت از
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
تاکسی سرویس
امکانات اتاق
رخت آویز
اقلام بهداشتی
اجاق گاز
رادیاتور
آشپزخانه
کولر گازی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۱۳۸۱۹۵۴

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی خوش بوم گیلان یک ساختمان چوبی جدید در سبک قدیمی است که دیوارهای گلی و سقف سنتی دارد. این اقامتگاه دارای یک حیاط زیبا و سرسبز به مساحت 2000 متر مربع است. ساختمان اصلی دارای 4 سوئیت با ابعاد 25 متری و ظرفیت 6 نفره است. هر سوئیت دارای سرویس بهداشتی، کف خواب، پتو، بالشت و تشک مجهز می باشد. این اقامتگاه توانایی پذیرش و اسکان حداکثر 45 گردشگر را داراست.

امکانات و خدمات اقامتگاه

سوئیت‌ها در اقامتگاه بوم گردی خوش بوم گیلان دارای یک آشپزخانه کامل با گاز دو شعله، یخچال، کابینت، سینک و ظروف مجهز به تمام امکانات لازم می‌باشند. هر سوئیت دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی با تجهیزات فرنگی می‌باشد. همچنین، در داخل محوطه اقامتگاه یک سرویس بهداشتی ایرانی به صورت مشترک نیز در دسترس مهمانان قرار دارد. 

یکی از سوئیت‌ها دیگر دارای مساحت 120 متر مربع و 2 اتاق مجهز به امکاناتی از جمله کولر، سرویس کف خواب، تلویزیون، تراس، مبل، توالت ایرانی و فرنگی، و حمام برای راحتی مهمانان می‌باشد.

این اقامتگاه امکانات متنوعی را برای مسافران فراهم می‌کند، از جمله راهنمای محلی برای تورهای گردشگری، پرسنل مسلط به زبان‌های انگلیسی و آلمانی، اینترنت و وای‌فای رایگان، پارکینگ داخل محوطه، خدمات طبخ و ارائه انواع غذاهای محلی، و سیستم گرمایشی و سرمایشی با اسپلیت و شوفاژ. همچنین، مهمانان می‌توانند در شب ها از برپا کردن آتش و درست کردن چای آتشی لذت ببرند و از موسیقی محلی زنده نیز لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

اقامتگاه بوم گردی خوش بوم گیلان واقع در منطقه‌ای فوق‌العاده زیبا و پر از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مذهبی در استان گیلان قرار دارد. این اقامتگاه با حیاطی سبز و دل‌نشین و اتاق‌های مرتب و تمیز، مکانی ایده‌آل برای اقامت مسافران در آغوش طبیعت و فرهنگ محلی است.

از طریق این اقامتگاه، می‌توان به اماکنی همچون بقعه آقا سید محمد بالاسرا، قلعه رودخان، آبشار شیطان کوه لاهیجان و بسیاری مکان دیگر دسترسی داشته و تجربه‌ای خاص از زیبایی‌های گیلان را به مهمانان ارائه داد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}