اقامتگاه بوم گردی خونه خورشید تنکابن

استان مازندران، شهرستان تنکابن، روستای سلیمان آباد، روستای جل چلاسر
شروع قیمت از
۷۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
پارکینگ
تاکسی سرویس
امکانات اتاق
بخاری هیزمی
بخاری گازی
اجاق گاز
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۳۹۷۱۵۶۰۴۰

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی خونه خورشید در روستای جل چلاسر شهرستان تنکابن واقع شده است و با قدمتی 50 ساله به سبک کاملاً سنتی با استفاده از چوب، گل و سنگ ساخته شده است. با مساحت 120 متر مربع، این اقامتگاه شامل 3 اتاق است و ظرفیت پذیرایی از 18 گردشگر را دارد. تراس بزرگی به مساحت 30 متر مربع نیز در این اقامتگاه وجود دارد که از آن می‌توان به چشم‌انداز زیبایی از طبیعت روستا لذت برد. این اقامتگاه تنها از یک خانه تشکیل شده است که دارای دو اتاق با مساحت 15 متر مربع و یک اتاق با مساحت 12 متر مربع است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اتاق‌های اقامتی این اقامتگاه بوم‌گردی، از سیستم‌های سرمایشی گرمایشی مانند کولر، بخاری هیزمی و بخاری گازی برای ایجاد شرایط مطبوع استفاده می‌شود. همچنین، در این خانه بومی، دو سرویس بهداشتی مشترک برای مسافران در نظر گرفته شده است. لطفاً توجه داشته باشید که به منظور حفظ معماری سنتی، در این واحد اقامتی تخت و تلویزیون موجود نیست. همچنین، افراد سالمند و خانواده‌هایی که کودک خردسال به همراه دارند، باید به وجود پله در قسمت ورودی اقامتگاه بوم‌گردی خونه خورشید توجه کنند.

در این بوم گردی، امکان استفاده از اینترنت و پارکینگ فراهم است، بنابراین مهمانان می‌توانند از این امکانات استفاده کنند. همچنین، اقامتگاه بوم گردی قابلیت سرو انواع غذاهای محلی را برای مهمانان فراهم کرده است. با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه، شما می‌توانید انواع غذاهای محلی را سفارش داده و لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری

از جمله جاذبه‌های این منطقه می‌توان به چشمه‌های آبگرم معدنی سه‌هزار، دشت دریاسر، شلفت و فلکده در لیرسر و آبشار سنگ بن چشمه اشاره کرد. این جاذبه‌ها باعث شده است که تعداد زیادی گردشگر به این منطقه سفر کنند و لذت ببرند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۷
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}