اقامتگاه بوم گردی خونه مادربزرگه برنجستانک

استان مازندران، شهرستان سوادکوه، روستای برنجستانک
شروع قیمت از
۱,۳۳۵,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
راهنمای تور
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری گازی
میز
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی خونه مادربزرگه در روستای برنجستانک شهر سوادکوه استان مازندران قرار دارد. این منطقه به دلیل طبیعت زیبا و آب و هوای خنک و دلپذیر، جاذبه‌ای برای گردشگران است. شهرستان سوادکوه در دامنه شرقی کوه دماوند واقع شده است و به همین دلیل از مناظر طبیعی بکر و سرسبزی برخوردار است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی خونه مادربزرگه دارای 2 اتاق است که ظرفیت اسکان 12 نفر را دارد و سرویس خواب آن به صورت کفخواب می‌باشد. برای راحتی مهمانان، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام در این واحد وجود دارد.

در خونه مادربزرگه، سیستم سرمایشی و گرمایشی از بخاری گازی و اسپیلت استفاده می‌شود تا در طول فصول سرد و گرم به مهمانان راحتی و آسایش فراهم شود. همچنین یک آشپزخانه جهت آشپزی مسافران در این واحد تعبیه شده است تا امکان آماده‌سازی و پخت غذاهای خودتان را داشته باشید.

لازم به ذکر است هزینه اقامت در این خانه به ازای هر نفر بدون صبحانه محاسبه می‌شود و هیچ رستوران و سالن غذاخوری در این واحد وجود ندارد. همچنین امکان پارک خودرو در حیاط خانه وجود دارد تا مهمانان بتوانند با آسودگی و اطمینان خودرو خود را پارک کنند.

جاذبه های گردشگری

پل ورسک، یکی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان سوادکوه است. این پل در دوره رضاشاه ساخته شده و بر روی دره ورسک در منطقه سوادکوه قرار دارد. با ارتفاعی بالغ بر ۱۱۰ متر، این پل یکی از بزرگترین سازه‌های مهندسی خط آهن شمال ایران است. در جنگ جهانی دوم، به عنوان "پل پیروزی" نیز شهرت یافته است.

رصدخانه، یک مقصد دیدنی دیگر در شهرستان سوادکوه است. این رصدخانه، اولین رصدخانه استان مازندران است و در تپه‌ای به نام مجموعه آسمان نمای شهر آلاشت قرار دارد. رصدخانه دارای دو تلسکوپ با اندازه‌های ۶ و ۱۴ اینچ است و در زیر یک گنبد با قطر ۴ متر قرار گرفته است. گردشگران می‌توانند از طریق پلکان‌های کنار بوستان شهر به این رصدخانه دسترسی پیدا کنند و از تماشای آسمان شب و ستارگان بهره‌برداری کنند.

غار زنگیان نیز یکی از جاذبه‌های دیدنی منطقه سوادکوه است. این غار دارای دو مسیر زیبا و دیدنی است و ساختمان‌های آهکی قدیمی در داخل آن وجود دارد. در ورود به این غار، توصیه می‌شود به همراه یک غارنورد حرفه‌ای باشید، زیرا مسیرهای داخلی غار بسیار پیچیده و چالش‌برانگیز هستند. با رعایت ایمنی و همراهی مناسب، شما می‌توانید از زیبایی‌های طبیعت و سازه‌های آهکی قدیمی غار زنگیان لذت ببرید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}