اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون تنکابن

استان مازندران، شهر تنکابن، روستای چالکش، خیابان عارف، کوچه بهار نو
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
تاکسی سرویس
امکانات اتاق
بخاری گازی
میز
رخت آویز
پنکه
یخچال
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۱۱۵۴۳۳۵۴۵۴

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی خانه مادرجون در روستای چالکش، شهر تنکابن قرار دارد و قدمت آن به 50 سال پیش برمی‌گردد. این اقامتگاه در محیطی زیبا واقع شده است، که یک طرف آن به دریا و دیگر طرف به کوه محدود می‌شود، این ویژگی باعث شده که تعداد زیادی از گردشگران به آن جذب شوند. معماری این اقامتگاه، با اقلیم و آب و هوای منطقه سازگار است و از دو طبقه تشکیل شده است. در این اقامتگاه 3 اتاق و یک بهارخواب وجود دارد که چشم انداز آن به دریاست و بتواند حداکثر 20 مسافر را پذیرایی کند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی خونه مادرجون در امکانات خود دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی عمومی است که در طبقه همکف اقامتگاه قرار دارد. اتاق‌های اقامتی این اقامتگاه فاقد تخت، حمام و سرویس بهداشتی هستند. همچنین در اتاق‌های اقامتی این مجموعه، یخچال و تلویزیون وجود ندارد. یخچال به صورت عمومی در طبقه همکف اقامتگاه قرار دارد و با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه، می‌توان از آن استفاده کرد. در نظر داشته باشید که ورودی و طبقه اول اقامتگاه دارای پله است، بنابراین افراد سالمند و خانواده‌هایی که کودک خردسال دارند باید مراقب باشند.

در این اقامتگاه می توانید از باغ سبزیجات متنوع و تازه لذت ببرید و درختکاری را تجربه کنید. همچنین امکان ماهی گیری در برکه و استفاده از تنور و کلچال جهت تهیه نان های محلی وجود دارد. شما می توانید از بازی های محلی لذت ببرید و در جنگل نوردی شرکت کنید. 

در غذاخوری اقامتگاه، که در طبقه همکف قرار دارد، می توانید انواع غذاهای محلی مانند مرغ ترش، باقالا قاتوق، بادمجون شکم پر و میرزا قاسمی را تجربه کنید. این اقامتگاه سعی می کند تا بهترین غذاهای محلی را برای شما آماده کند تا تجربه یک صبحانه یا ناهار محلی خاص را به شما ارائه دهد.

جاذبه های گردشگری

مهمانانی که به اقامتگاه بوم‌گردی خونه مادرجون سفر می‌کنند، می‌توانند از جاذبه‌های طبیعت‌گردی منطقه لذت ببرند. این جاذبه‌ها شامل آبشار تودارک، باغات چای شعیب کلایه، دیدن دهکده سفال منطقه سیاهگل چال، بازدید از جنگل زیبای دالیخانی، سواحل دریای خزر و سایر مناطق دیدنی مجاور است. همچنین امکان دسترسی به اینترنت و وجود پارکینگ اختصاصی برای راحتی مسافران در این اقامتگاه فراهم شده است.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}