اقامتگاه بوم گردی دادا و دده علی آباد کتول

استان گلستان، شهر علی آباد کتول، دهنه‌ی روستای محمد آباد کتول، روستای چلی سفلی
امکانات و ویژگی ها
تهویه مطبوع
پارکینگ
امکانات اتاق
بخاری گازی
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

یکی از اقامتگاه‌های مناسب برای بوم‌گردی و همچنین یکی از اقامتگاه‌های مناسب برای سکونت در شهرستان علی‌آبادکتول، اقامتگاه بوم‌گردی دادا و دده است. این اقامتگاه در روستای چلی سفلی شهر علی‌آبادکتول واقع شده است. این اقامتگاه در یکی از بهترین مناطق سرسبز و بسیار زیبا واقع شده است و دارای چشم‌انداز بسیار دیدنی است که هرساله پذیرای گردشگران زیادی است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در این اقامتگاه می‌توان حدود 40 گردشگر را ساکن نمود. این اقامتگاه دارای 5 کلبه سنتی است که شامل کلبه ۹۵ متری یک‌خوابه با امکانات تراس، باربیکیو، سرویس خواب دونفره، آشپزخانه مستقل، حمام و سرویس بهداشتی، ۳ باب کلبه ۵۰ متری با امکاناتی نظیر تراس، شومینه هیزمی، آشپزخانه عمومی، حمام و سرویس بهداشتی و یک باب کلبه 70 متری دوخوابه با آشپزخانه، اجاق هیزمی، حمام و سرویس بهداشتی است. لازم به گفتن است که جز کلبه 95 متری، تمامی کلبه‌ها، بدون سرویس تختخواب بوده و مجهز به سرویس کف‌خواب است.

در این اقامتگاه بومی و زیبا می‌توانید امکانات مختلفی مانند پارکینگ غیرمسقف اختصاصی، سرویس بهداشتی ایرانی مشترک، حمام مشترک، وسایل گرمایشی شامل پتو و ... آشپزخانه عمومی، راهنمای تورهای گردشگری، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی شومینه هیزمی و اجاق هیزمی داشته باشید و تجربه یک زندگی روستایی و سنتی را در طول مدت اقامت خود داشته باشید. همچنین در این اقامتگاه امکان این وجود دارد که از آشپزخانه عمومی آن برای آشپزی استفاده کنید و حتماً بایستی با مسئولین اقامتگاه، هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. 

موقعیت جغرافیایی

موقعیت جغرافیایی اقامتگاه بوم‌گردی دادا و دده در روستای چلی سفلی است که به ثبت ملی هم رسیده است. در واقع این روستا جز زیباترین روستاهای شمال کشور است که طبیعتاً بکر و زیبایی دارد. همچنین هرساله گردشگران زیادی به این روستا سفر می‌کنند. با اقامت در این اقامتگاه می‌توانید از جاذبه‌های مختلف گردشگری اطراف آن یعنی خانه‌های تاریخی با مصالح بومی کاهگل و چوب، حمام قدیمی روستا، معماری و تزئینات بناها، در و پنجره‌های چوبی، سقف‌های شیب‌دار سفالی دیدن نمایید.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}