اقامتگاه بوم گردی دیلباب کوچصفهان

استان گیلان، بین شهرهای کوچصفهان و لولمان، محله کرباسده
شروع قیمت از
۲,۲۲۴,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
جاروبرقی
باربیکیو
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
لباسشویی
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
خدمات خشکشویی
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
رخت آویز
پنکه
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سشوار
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۳۵۹۰۸۸۸۸۸

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی دیل باب با دو سوئیت 50 متری که شامل امکاناتی مانند سیستم‌های گرمایش و سرمایش (پنکه، پکیج و کولر گازی)، اجاق شعله‌ای، منقل سنتی برای پخت کباب، تراس بزرگ با میز و صندلی چوبی، توالت فرنگی و ایرانی، حمام، تشک، پتو، بالشت و ملحفه تمیز، و چشم‌انداز زیبا رو به حیاط خانه دارای امکانات رفاهی برای مسافران و گردشگران آماده است.

همچنین، در این مکان امکان نگهداری حیوانات خانگی به همراه باکس در تراس خانه وجود دارد و برای این امکان هزینه‌ای از مسافران دریافت می‌شود. این اقامتگاه با محوطه‌ای به مساحت 1700 متر مربع یک مکان دلپذیر برای استراحت و تجربه زندگی بومی را فراهم می‌کند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی دیلباب با ارائه خدمات و امکانات متنوعی برای گردشگران آماده است. این امکانات شامل کپسول آتش نشانی، جعبه کمک‌های اولیه، پارکینگ اختصاصی، دوربین‌های مداربسته، نگهبانی در شب، راهنمای تور با آشنایی به زبان انگلیسی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و سشوار می‌باشد. همچنین، در محوطه اقامتگاه تعدادی آلاچیق و کافی‌شاپ با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، و همچنین رستورانی با غذاهای محلی وجود دارد.

مهمانان اقامتگاه بوم گردی دیلباب در اوقات فراغت می‌توانند از بازی‌های مختلفی مانند شطرنج، تخته نرد، منچ، دابرنا، دبنا، توپ، بازی‌های محلی و طناب‌کشی لذت ببرند. علاوه بر این، برخی از خدمات این اقامتگاه شامل صبحانه، اسب‌سواری، عکاسی، استفاده از لباس محلی و قایق پدالی نیز به صورت رایگان برای مهمانان ارائه می‌شود.

جاذبه های گردشگری

موقعیت این اقامتگاه بوم گردی در فاصله 25 کیلومتری از ساحل زیباکنار، امکان دسترسی آسان به ساحل زیبای خزر را برای مسافران فراهم می‌کند. با طی کردن مسیری 30 دقیقه‌ای، مسافران می‌توانند از تماشای زیبایی‌های ساحل خزر لذت ببرند.

علاوه بر این، از این اقامتگاه بوم گردی به عنوان مقصدی می‌توان به دیدن جاذبه‌های گردشگری آستانه اشرفیه نیز رفت. این جاذبه‌ها شامل آرامگاه دکتر محمد معین در کنار رودخانه حشمت رود آستارا، رودخانه سفیدرود، پل چوبی کیاشهر، پل خشتی نیاکو و کسیم، طونل جنگی صفرا بسته و پارک ملی بوجاق هستند.

همچنین، قدم‌زدن در شالیزارهای اطراف روستا نیز می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و آرامش‌بخش برای مسافران باشد. این تنوع در دسترسی به جاذبه‌های مختلف، به مسافران فرصتی را برای تجربه‌ی تنوع و زیبایی‌های مختلف منطقه فراهم می‌کند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}