اقامتگاه بوم گردی دیلمای سیاهکل

استان گیلان، شهرستان سیاهکل، روستای تازآباد جنگاه، خیابان شهید مطهری، کوچه زنبق، پلاک ۶۳
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
کولر گازی
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۳۵۳۳۰۰۰۷۱

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی دیلمای در منطقه‌ای سرسبز با طبیعتی زیبا و دست‌نخورده قرار دارد. این اقامتگاه که به قدمت 100 ساله دارد، در یک منطقه منحصر به فرد قرار دارد. یک طرف اقامتگاه با قله‌ها و کوهستان محاط شده است و از سمت دیگر با رودخانه سپید رود مرز می‌زند. این منطقه از سمت غرب به روستاهای پنا بندان، پاشاکی، فشتال، کلامسر و سیاهکل و از سمت شرق به روستاهای دوست لات، سد سنگ و شهرستان سنگر منتهی می‌شود. نام "دیلمای" از ریشه کلمه "دیلمان" به معنای زنان از تبار دیلمان گرفته شده است.

خانه‌ی بوم‌گردی دیلمای به مساحت 1000 متر مربع در بافت جدید روستا ایجاد شده است و ظرفیت اسکان آن حدود 30 نفر می‌باشد. ایوان‌های سنتی این اقامتگاه به جنگل‌های سبز اطراف نگاه دارند و برای دورهمی‌های شبانه و لحظات صرف چای در آغوش طبیعت اطراف بسیار دلپذیر است. این اقامتگاه دارای 3 اتاق با ظرفیت 5 نفره است و دارای سرویس بهداشتی و حمام مشترک می‌باشد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

گردشگرانی که به این اقامتگاه سفر می‌کنند، از انواع غذاهای محلی این منطقه که در اینجا قابل سفارش و سرو است، بهره‌مند می‌شوند. از جمله این غذاها می‌توان به میرزاقاسمی، باقالاقاتق، ترش تره، فسنجون، کباب ترش، جوجه ترش، مرغ شکم‌پر، ماهی، مرغ ترش، کالکباب، انار پیج، سیر قلیه، کشک بادمجان، خوراک واویشکا، کوکو مرغ گیلانی (بادکوبه‌ای)، بورانی ماست و بادمجان و بسیاری غذاهای لذیذ دیگر لذت برد و با آداب و رسوم مردم این منطقه آشنا می‌شوند.

از جمله امکاناتی که برای راحتی و آسایش بیشتر گردشگران در این اقامتگاه فراهم شده، دسترسی به اینترنت، پارکینگ اختصاصی و امکان سفارش غذاهای گیاهی بهره‌برداری می‌شود. همچنین، در این اقامتگاه، اقامت کودکان زیر 7 سال رایگان و از 7 تا 10 سال با نیم بهای بزرگتران محاسبه می‌شود.

جاذبه های گردشگری

در نزدیکی این اقامتگاه، شما می‌توانید از جاذبه‌های طبیعت‌گردی و گردشگری لذت ببرید. تالاب بین‌المللی بوجاق، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی، شیطان‌کوه لاهیجان و موزه میراث روستایی گیلان از جمله این مقامات هستند. همچنین، آبشار لونک دیلمان، منطقه قلعه کوتی، حمام تاریخی دیلمان، تی تی کاروانسرا و قلعه گرماور نیز از دیگر مناطق دیدنی هستند که می‌توانید در اطراف این اقامتگاه به آن‌ها سر بزنید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}