اقامتگاه بوم گردی راستین تالش

استان گیلان، شهرستان تالش، روستای خطبه سرا، بنون مشایخ
شروع قیمت از
۱,۶۶۸,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
امکانات اتاق
بخاری هیزمی
رخت آویز
پنکه
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۴۰۳۰۹۱۱

درباره اقامتگاه

 اقامتگاه بوم گردی راستین با 3 اتاق هشت نفره دارای سرویس کف خواب و یک سیاه چادر 20 نفره، جایی برای اسکان و پذیرش حدود 45 گردشگر در اختیار دارد. این خانه بومی با قدمتی تقریباً نیم قرن، پس از مرمت و بازسازی در ماه اردیبهشت سال 1398 بازگشایی شد و فعالیت در زمینه بوم گردی را آغاز کرد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

به منظور حفظ بافت سنتی اقامتگاه، در اتاق‌های خانه بومی راستین سرویس بهداشتی اختصاصی نصب نشده و به جای آن از سرویس بهداشتی و حمام‌های مشترک با 2 توالت ایرانی و 2 توالت فرنگی و 2 حمام در حیاط استفاده مشترک برخوردار است.

این خانه بومی در دل طبیعت سرسبز و دلنشین گیلان واقع شده و به عنوان یک مکان ایده‌آل برای تفریح، استراحت، و لذت بردن از آب و هوای منطقه شناخته می‌شود.

خانه سنتی راستین امکان تهیه و پخت انواع غذاهای محلی و سنتی با استفاده از مواد کاملا ارگانیک مانند فسنجون، میرزا قاسمی، قیمه، جوجه شکم پر، قورمه و سایر غذاهای محلی را فراهم می‌کند.

مهمانان عزیز با انجام هماهنگی قبلی می‌توانند غذای مورد علاقه‌شان را سفارش داده و در داخل خانه سنتی راستین میل نمایند. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا از تجربه آشپزی محلی و شناخت بهتر فرهنگ غذایی منطقه بهره‌برید

امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی راستین برای مسافران فراهم می‌کند بسیار کامل و مناسب است. از پارکینگ غیرمسقف برای وسیله نقلیه‌های شما گرفته تا راهنمای محلی برای تورهای گردشگری و همچنین داشتن پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای مهمانان غیر ایرانی، این اقامتگاه تلاش می‌کند تا اقامت شما را بهتر و راحت‌تر کند.

آشپزخانه عمومی با تجهیزات کامل نیز به مسافران اجازه می‌دهد تا بتوانند غذاهای محبوب خود را آماده کنند. اما خوب است بدانید که به دلیل خنکی آب و هوا در منطقه، نیازی به استفاده از سیستم سرمایشی نیست، ولی در صورت درخواست، پنکه رومیزی نیز فراهم می‌شود.

جاذبه های گردشگری

 آبشار ریوو، قلعه تاریخی صلصال با سن 1500 ساله، پارک جنگلی سیاه داران، دریاچه سرآگاه، آبشار لاتون و آبشار زمرد از دیدنی‌هایی هستند که هریک با طبیعت و تاریخ خود، تجربه جذابی را برای گردشگران ایجاد می‌کنند. اگر به سفر به این منطقه اقدام کردید، حتما از این جاذبه‌ها دیدن کنید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}