اقامتگاه بوم گردی رحیلا گالیکش

استان گلستان، ۲ کیلومتری شهر گالیکش، روستای سرچشمه، خیابان مخابرات
امکانات و ویژگی ها
پذیرش ۲۴ ساعته
باربیکیو
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
یخچال مشترک
فضای سبز
روم سرویس
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
شومینه هیزمی
بخاری گازی
پنکه
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی رحیلا با داشتن 3 واحد اقامتی، قادر به پذیرش و اسکان 30 مهمان می‌باشد. واحدهای این اقامتگاه شامل واحد شماره یک به متراژ 21 متر، واحد شماره دو به متراژ 27 متر و واحد شماره سه به متراژ 27 متر هستند. واحدهای شماره یک و سه دارای آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی می‌باشند، اما واحد شماره دو فاقد آشپزخانه اختصاصی است و سرویس بهداشتی آن اختصاصی است اما در خارج از اتاق قرار دارد. برای گرمایش واحدها، بخاری گازی و شومینه هیزمی استفاده می‌شود و سیستم سرمایش از نوع اسپلیت است. میهمانان گرامی می‌توانند از حیاط مجموعه رحیلا به عنوان پارکینگ غیرمسقف استفاده نمایند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی رحیلا با ارائه امکانات و خدمات متنوع، تلاش می‌کند تا اقامت شما را بهتر و راحت‌تر کند. این امکانات و خدمات عبارتند از آشپزخانه مجهز به یخچال، اجاق گاز، سینک ظرفشویی و ظروف اولیه پخت و پز برای واحدهای یک و سه، باربیکیو برای تجربه‌ی پخت در فضای باز، تنور جهت پخت نان محلی، راهنمای گردشگر برای همراهی و راهنمایی در بازدید از مناطق دیدنی، و آلاچیق برای لذت بردن از فضای باز با چشم انداز طبیعی. همچنین، در صورت تمایل، شما می‌توانید با هماهنگی قبلی با میزبان اقامتگاه، انواع غذاهای ایرانی و محلی را سفارش داده و از رستوران‌های مجاور بهره‌ ببرید.

جاذبه‌های گردشگری

سرزمین گالیکش با طبیعت خیره‌کننده و جاذبه‌های تاریخی فراوان، یک مقصد جذاب برای گردشگران است. در این منطقه شما می‌توانید از جاذبه‌هایی نظیر بقعه متبرک امامزاده جعفر (ع) که محلی مقدس و مورد احترام است، موزه حیات وحش میرزا بایلو که گونه‌های مختلف حیوانات را به نمایش می‌گذارد، درخت گردوی 700 ساله که نشانگر تاریخ و رشد طولانی است، جنگل مارسا با زیبایی های خود، دشت شقایق با رنگارنگی های زیبا، آبشار و چشمه پیرغار با آبیاری طبیعی و فراوان، چشمه لال با مناظر زیبا، قلعه بی بی حلیمه که شاهکاری از معماری قرون وسطی است، غار کیارم با رازهای خود و ییلاق پاکندس با طبیعتی خیره کننده و آرامش بخش، لذت ببرید. با دیدن این زیبایی‌ها، سفرتان به این منطقه خاطره‌ای به یادماندنی خواهد بود.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}