اقامتگاه بوم گردی رنگین خانه تنکابن

استان مازندران، شهرستان تنکابن، محله سلیمان آباد، جاده توکله به کارکوه، روستای شعیب کلایه، بعد از کارخانه چای، کوچه اسفند، مزرعه خانوادگی بشارت
امکانات و ویژگی ها
جاروبرقی
کپسول آتشنشانی
فضای سبز
لباسشویی
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
هیتر برقی
اقلام بهداشتی
میز غذاخوری
آشپزخانه
کولر گازی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی رنگین خانه در روستای شعیب کلایه، تنکابن، در فاصله 13 کیلومتری از شهرستان تنکابن قرار دارد. این اقامتگاه در یک مزرعه با مساحت 5 هزار متر به نام مزرعه رنگین خانه قرار داشته و در محیطی کوهپایه‌ای با اطراف پر از زمین‌های کشاورزی و کاشت چای و برنج قرار دارد.

 

این بوم‌گردی دارای یک واحد دو خوابه است و می‌تواند تا 15 گردشگر را پذیرایی کند. در این اقامتگاه، فضایی برای برپایی چادر و همچنین امکان پخت و پز در فضای باز برای گردشگران فراهم شده است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

این اقامتگاه بوم‌گردی، برای یک سفر خانوادگی در میان طبیعت فراوان، به همراه سرو غذاهای محلی و سنتی از همین منطقه در وعده‌های سه‌گانه، تجربه‌ای بی‌نظیر و خاطره‌ساز را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

در این اقامتگاه، فضای آرام و دور از هرگونه شلوغی شهری، فرصتی مناسب برای ارتباط با طبیعت، انجام مطالعات فردی، اخترشناسی و رصد ستارگان، برگزاری تجمع‌های خانوادگی و دوستانه، و همچنین برگزاری اردوهای آموزشی تحقیقاتی را فراهم می‌آورد. این منطقه دارای پوشش اینترنت پرسرعت بوده و امکان دسترسی به امکانات اساسی مانند سوپرمارکت و سرویس تاکسی نیز وجود دارد.

 

همچنین، در صورت تمایل، می‌توانید گشت‌های تفریحی روستایی و دوچرخه‌سواری را با هزینه جداگانه ترتیب دهید و از امکانات و زیبایی‌های این منطقه بهره‌ ببرید

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
هتل نارنج ساری مازندران ساری
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}