اقامتگاه بوم گردی روشا شیرگاه

استان مازندران، شهرستان سوادکوه، بخش لفور، روستای بورخانی
شروع قیمت از
۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
آشپزخانه مشترک
پارکینگ روباز
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
تهویه مطبوع
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
صبحانه
کرسی
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۰۱۷۳۰۵۷۰

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی روشا، با دارا بودن سه واحد کف‌خواب به ساختار یک اتاق 25 متری، یک اتاق 15 متری و یک کلبه 12 متری، امکان اسکان و پذیرایی از حداکثر 20 گردشگر را به ارمغان آورده است. تمامی واحد‌ها با داشتن سرویس بهداشتی شامل توالت فرنگی سیار و توالت ایرانی، به همراه حمام اختصاصی، برای راحتی مهمانان طراحی شده‌اند. این اقامتگاه، در روستای زیبا و دلنشین بورخانی واقع شده و با محیطی متفاوت و آرام، فرصتی مناسب را برای گردشگران و مسافران عزیز ایجاد کرده است تا از زندگی شهری خود دور شده و لحظاتی خوشایند و خاطره‌انگیز را در این مکان بی‌نظیر تجربه کنند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم‌گردی روشا، انواع غذاهای محلی و سنتی همچون مرغ ترش، مرغ شکم‌پر، فسنجان، اناردون، باقلا‌قاتق، ته‌چین، قیمه و قرمه سبزی و... با دقت و حسن طهارت تهیه می‌شود. مسافران گرامی با امکان هماهنگی قبلی با مسئول اقامتگاه، می‌توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از لذت و طعم بی‌نظیر این غذاها لذت ببرند.

علاوه بر این، این اقامتگاه بوم‌گردی به امکانات دیگری نیز مجهز است؛ از جمله داشتن پرسنل مسلط به زبان انگلیسی جهت راهنمایی مهمانان خارجی، پارکینگ اختصاصی و غیرمسقف با ظرفیت 8 تا 9 خودرو، سیستم گرمایش با 2 اتاق بخاری گازی، سیستم گرمایش کلبه‌ها با استفاده از بخاری گازی و همچنین سیستم سرمایش با پنکه‌های سقفی اشاره کرد. این تسهیلات و خدمات ارزشمند به مسافران این اقامتگاه امکان را می‌دهد تا اقامتی آسوده و خاطره‌انگیز در محیطی دلنشین و دست نخورده از زیبایی‌های طبیعی روستای بورخانی را تجربه کنند.

جاذبه های گردشگری

منطقه دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که هر ساله جمعیت زیادی از گردشگران را جذب می‌کند. این جاذبه‌ها شامل اماکن مذهبی مانند امامزاده بوبر کیا سلطان، طبیعت دست‌نخورده‌ای چون آبشار‌ها و جنگل‌های دل‌نشین هفتگانه تیرکن، جذابیت‌های مرتبط با مناظر طبیعی نظیر آبشار پلنگ دره و دریاچه طبیعی شورمست، اثری از تکنولوژی مانند سد سنبل رود و سد البرز، و همچنین پدیده‌های طبیعی فوق‌العاده‌ای مانند دریاچه‌ها و آبشارهای متعدد، غارها و جنگل‌های متنوع از جمله جنگل راش و اوریم می‌باشند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}