اقامتگاه بوم گردی روژان دماوند

استان تهران، ۲۰ کیلومتر بعد از شهر دماوند، روستای سید آباد
شروع قیمت از
۷۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
دوربین مداربسته
باربیکیو
پارکینگ روباز
آلاچیق
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
کرسی
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی روژان در روستای زیبای سیدآباد واقع شده است و شامل 6 سوئیت است. طبقه همکف شامل 3 سوئیت 4 نفره با 1 اتاق خواب و 1 تخت دو نفره است، در حالی که طبقه دوم شامل 3 سوئیت VIP 3 نفره با معماری کاملاً سنتی می‌باشد. با کلی ظرفیت اسکان و پذیرایی حداکثر 40 گردشگر، این اقامتگاه فضایی منحصر به فرد را در دل روستا برای گردشگران و مسافران فراهم کرده است. هر یک از سوئیت‌های 4 نفره در طبقه همکف و سوئیت‌های VIP در طبقه دوم، دارای سرویس بهداشتی (شامل توالت ایرانی و توالت فرنگی) و حمام اختصاصی می‌باشند. با اقامت در این اقامتگاه، شما می‌توانید برای مدتی کوتاه از زندگی شهری فاصله بگیرید و لحظات خوش و خاطره‌انگیزی را در کنار عزیزان خود تجربه کنید.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم‌گردی روژان، علاوه بر امکان سفارش غذاهای سنتی و محلی مانند پلو مرغ، زرشک پلو با مرغ، قیمه، قرمه و جوجه، برای راحتی و لذت بردن مسافران عزیز، خدمات دیگری نیز در نظر گرفته شده است. این خدمات شامل اینترنت رایگان با محدودیت مصرف، پارکینگ اختصاصی غیر مسقف، راهنمای محلی با اطلاعات کامل درباره مناطق دیدنی، سیستم گرمایش با بخاری گازی و سیستم سرمایش با پنکه دیواری می‌باشد. با استفاده از این امکانات، می‌توانید همزمان با لذت بردن از غذاهای بومی و محلی، از اینترنت رایگان استفاده کنید و در پارکینگ اختصاصی خود خودرو خود را پارک کنید. همچنین با راهنمایی محلی می‌توانید بهترین مناطق دیدنی را شناخته و تجربه گردشگری خود را بهبود ببخشید.

جاذبه های گردشگری

منطقه‌ای که اقامتگاه بوم‌گردی روژان در آن واقع شده است، دارای جاذبه‌های گردشگری و طبیعتی فراوانی است که هر ساله گردشگران و طبیعت دوستان زیادی را به خود جذب می‌کند. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به غار رود افشان، هفت چشمه، آبشار تیز آب، چشمه آب معدنی خمده، غار بورنیک، پیست اسکی آبعلی، تنگه زیبای واشی، دریاچه نمرود، دریاچه تار، دریاچه هویر، پل ورسک، تپه تاریخی نارنج قلعه، رصدخانه دماوند، کوه دماوند و روستای توریستی زرین دشت اشاره کرد. این جاذبه‌ها با زیبایی طبیعی خود و فرصت‌های ورزشی و تفریحی که ارائه می‌دهند، تجربه‌ی گردشگری بی‌نظیری را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 4 روزه به تهران
برنامه سفر 3 روزه به تهران
هتل های مرتبط
هتل خیام تهران تهران تهران
هتل شهر تهران تهران تهران
هتل رزهام تهران تهران تهران
هتل مروارید تهران تهران تهران
هتل امیر تهران تهران تهران
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}