اقامتگاه بوم گردی زرین دشت فومن

استان گیلان، شهرستان فومن، ۷ کیلومتری قلعه رودخان
امکانات و ویژگی ها
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
رخت آویز
اقلام بهداشتی
رادیاتور
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۲۱۱۸۶۴۰۰

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی زرین دشت با مساحت زمینی حدود 1200 مترمربع و ساختاری دو طبقه‌ای، شامل 8 اتاق با کف خواب و ظرفیت اسکان و پذیرش 55 گردشگر را به ارمغان می‌آورد. هر طبقه از این اقامتگاه شامل 4 اتاق با مساحت‌های 24 و 20 متر مربع است.

این تعداد اتاق‌ها و ظرفیت بزرگ اقامتگاه، فرصتی خوب برای اقامت گروه‌های بزرگ یا افرادی که به دنبال تجربه‌ای در محیط بوم‌گردی هستند، فراهم می‌کند. همچنین، مساحت باغ و محوطه اطراف اقامتگاه نیز امکاناتی اضافی برای تفریح و لذت‌بردن از طبیعت را فراهم می‌کند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی زرین دشت با ویژگی‌های فراوان و امکانات کامل به مهمانان خود ارائه خدمات می‌دهد. هر اتاق دارای تلویزیون، یخچال و سرویس بهداشتی اختصاصی شامل توالت ایرانی و حمام است.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این بوم‌گردی، تراس بزرگ و دلباز با چشم‌اندازی به طبیعت بکر و سرسبز منطقه است. این تراس در فصول گرم سال به مهمانان این اقامتگاه اجازه می‌دهد تا شب‌های خود را در آن گذرانده و از سکوت و آرامش روستا لذت ببرند.

همچنین، اقامتگاه زرین دشت در آینده ممکن است خدمات و امکانات اضافی را ارائه دهد که شامل پارکینگ، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنما و لیدر تور، رستوران، کافی‌شاپ و قهوه‌خانه می‌شود.

همچنین، پس از آغاز به کار آشپزخانه و رستوران، می‌توانید از انواع غذاهای لذیذ محلی شمالی مانند میرزاقاسمی، باقلاقاتق، فسنجون ترش شمالی با رب انار محلی، انواع ترشیجات (سیر ترشی، لیته، هفت بیجار و گل کلم)، سیرابیچ و لاکو (نوعی نان محلی) سفارش دهید و لذت ببرید. این امکانات تجربه‌ی غذاهای محلی را به مهمانان اضافه می‌کند و سفر خود را به یک تجربه معنادار تبدیل می‌کند.

جاذبه های گردشگری

روستای سسطلان در فاصله 9 کیلومتری جنوب شهرستان فومن واقع شده و به عنوان یکی از مقاصد طبیعت دوستانه و دیدنی در این منطقه شناخته می‌شود. اقامتگاه زرین دشت به دلیل موقعیت خاص خود در منطقه کوهپایه‌ای، از یک سو به کوه‌های مرتفع و از سوی دیگر به مزارع برنج وصل می‌شود، که این ویژگی‌ها آن را به یک مکان بسیار مناسب برای اقامت گردشگران تبدیل کرده‌اند.

مسافرانی که به این منطقه سفر می‌کنند، علاوه بر لذت بردن از زیبایی جنگل‌ها و طبیعت سرسبز، می‌توانند از جاذبه‌های گردشگری مهمی نیز بازدید کنند. این جاذبه‌ها شامل بقعه سبزقبا، قلعه رودخان، غار خون فوشه، آبشار دودوزن، ییلاق زودل سر و روستای توریستی ماسوله هستند. این تنوع جاذبه‌ها و مناظر زیبا، سفر شما را به یک تجربه فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}