اقامتگاه بوم گردی زیال رشت

استان گیلان، کيلومتر ۱۲ رشت به فومن، بعد از تالار شباهنگ، ورودى دوم روستاى ليشاوندان، خيابان وليعصر، روبروى انديشه ۵
شروع قیمت از
۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
تهویه مطبوع
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
صبحانه
میز
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۱۳۲۵۳۹۷

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی زیال اکولوژ، در روستای گوراب لیشاوندان از توابع بخش مرکزی شهرستان شفت در استان گیلان قرار دارد و به نزدیکی شهر رشت واقع شده است. این اقامتگاه در سال 1400 با محیطی سبز و زیبا به بهره‌برداری رسیده و آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران می‌باشد.

این اقامتگاه دارای 3 اتاق دو تخته با مساحت ٢٥ مترمربع و حمام و توالت فرنگی (هتلینگی) در طبقه اول، 2 واحد آپارتمان تک خوابه با مساحت ٥٠ مترمربع در طبقه دوم، و یک پنت‌هاوس با مساحت ٨٠ مترمربع در طبقه سوم با دید به برکه قرار دارد. در حال حاضر، طبقه اول اقامتگاه آماده پذیرش مهمانان عزیز می‌باشد و توانایی پذیرش 9 نفر را داراست.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی زیال اکولوژ در کنار یک برکه بزرگ با چشم‌انداز دل‌انگیز و در محیطی آرامش‌بخش واقع شده است. امکان قایق‌سواری در داخل برکه نیز در اینجا وجود دارد تا مهمانان بتوانند لحظاتی شاد و سرشار از آرامش را تجربه کنند. امکاناتی نیز در اقامتگاه زیال اکولوژ فراهم شده است که شامل اسکله اختصاصی و پل عشاق، کلبه تابستان‌نشین، کلبه اروجینی روستایی روی آب، دمنوش‌خانه، رستوران و پارکینگ اختصاصی می‌شود.

این اقامتگاه پرسنلی دارای مهارت در زبان انگلیسی دارد و راهنمای گردشگری نیز در خدمت مهمانان است. همچنین در داخل محوطه اقامتگاه، محصولات کشاورزی ارگانیک کاشته شده‌اند و امکان تهیه غذاهای محلی گیلانی با درخواست و هماهنگی قبلی فراهم شده است.

جاذبه های گردشگری

پل تاریخی لیشاوندان، که بر روی رودخانه خوبک، از کنار روستای لیشاوندان در گذرگاه دوره قاجار ساخته شده است، به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه شناخته می‌شود. همچنین بازار محلی، شالیزارها و رودخانه خوبک از دیگر جاذبه‌هایی هستند که مهمانان را به سمت خود جذب می‌کنند. 

منطقه گیلان نیز دارای جاذبه‌های متعددی است. موزه میراث روستایی گیلان، سد خاکی سقالسکار، آبشار دودوزن، تالاب آب بندان گیلده، منطقه حفاظت شده گشت رودخان و سیاه مزگی، رودخانه سیاه مزگی چوبر، رودخانه چنار رودخان، غار و آبشار لاس پشت، آبشار بی وزن و استخرهای طبیعی از جمله جاذبه‌هایی هستند که در این منطقه می‌توانید به آنها سر بزنید و لحظات خوبی را تجربه کنید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}