اقامتگاه بوم گردی ساره گل اسدآباد

استان همدان، شهر اسدآباد، روستای ملهمدره، کوچه لطفی، روبروی نانوایی، بن بست سمت راست
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
امکانات اتاق
کرسی
بخاری گازی
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بومگردی ساره گل اسد آباد در استان همدان شهرستان اسدآباد و روستای توریستی ملهمدره واقع شده است. قدمت آن به 150 سال پیش باز می‌گردد و مساحت زمین آن برابر با 365 متر می‌باشد. دارای دو طبقه بوده و 3 باب اتاق دارد که می‌تواند میزبان حداکثر 25 گردشگر باشد. 

ملهمدره روستای تاریخی است که زیبایی طبیعت آن در تمامی فصول شما را شگفت زده خواهد کرد. اگر به دنبال اقامت در فضایی آرام با بافت روستایی و سنتی هستید، این اقامتگاه روح شما را ارضا خواهد کرد. چشم انداز اتاق‌های این اقامتگاه به دره و کوه‌های زیبا است. این روستا باغ‌های میوه زیادی هم دارد که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید و محصولات اورجینال را امتحان نمایید. 

بافت این روستا به صورت پلکانی بوده و برای گردشگران بسیار جذاب است. شما می‌توانید با اسکان در اقامتگاه بومگردی ساره گل اسد آباد از مناطق دیدنی همچون چشمه‌ها و آبشارهای طبیعی روستا، موزه مردم شناسی، منطقه محافظت شده آلموبلاغ، مسجد کوی میدان اسدآباد و...  دیدن کنید و لحظات خاطره انگیزی داشته باشید. 

امکانات و خدمات اقامتگاه

اتاق‌های اقامتگاه بومگردی ساره گل همدان دارای سرویس کف خواب بوده و همچنین آشپزخانه مجهز اما اشتراکی دارد. از دیگر امکانات آن می‌توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی، کرسی، حمام اشتراکی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و... اشاره کرد. اگر حیوان خانگی دارید، برای وورد به اقامتگاه باید ان‌ها را داخل باکس قرار دهید، در غیر این صورت ورود حیوانات خانگی به اقامتگاه بومگردی ساره گل اسد آباد ممنوع خواهد بود. 

تمامی نکات بهداشتی و پروتکل‌ها در این اقامتگاه به صورت کامل رعایت شده است. اقامتگاه بدون پارکینگ بوده اما می‌توانید خودرو خود را در محوطه اقامتگاه قرار دهید. همچنین می‌توانید از اینترنت رایگان هم بهره‌مند شوید. هزینه اسکان در آن بسیار مناسب بوده و برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان خواهد بود. 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 4 روزه به همدان
برنامه سفر 3 روزه به همدان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی شبستان همدان همدان همدان
اقامتگاه بوم گردی شهر پنهان سامن ملایر همدان ملایر از ۶۶۷,۰۰۰ تومان
اقامتگاه بوم گردی خانه سادات تویسرکان همدان تویسرکان از ۶۶۷,۰۰۰ تومان
هتل خاتم همدان همدان همدان
هتل آپارتمان سفیر همدان همدان همدان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}