اقامتگاه بوم گردی ساسنگ مینودشت

استان گلستان، کیلومتر ۱۸ جاده آزادشهر به مینودشت، جاده فرعی بعد از شهرک صنعتی، ۱۸ کیلومتر در امتداد جاده فرعی، روستای ساسنگ
امکانات و ویژگی ها
پذیرش ۲۴ ساعته
خدمات باربری
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
روم سرویس
جعبه‌ی کمک های اولیه
سیستم اطفاء حریق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
انبارنگهداری چمدان
اجاره خودرو با پرداخت هزینه
فروشگاه و خرید
تاکسی سرویس
خدمات خشکشویی
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری هیزمی
شومینه هیزمی
میز
دمپایی
رخت آویز
پنکه
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

ساسنگ، یک روستای کوچک در شرق استان گلستان قرار دارد. این روستا در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا واقع شده و با درختان جنگلی در کوه‌های پوشیده احاطه شده است. جاذبه‌های اصلی این روستا شامل چشمه‌های زیادی است که از داخل سنگ‌های بزرگ سرازیر می‌شوند و آبشارهای بلند و پرآبی که دیدنشان لذتبخش است. نام "ساسنگ" از سنگ‌های بزرگی گرفته شده است که در ساختمان کلبه‌های روستایی استفاده می‌شده‌اند. در این اقامتگاه بوم‌گردی، برخی اتاق‌ها بدون یخچال و تلویزیون هستند، اما یخچال عمومی در آشپزخانه موجود است و می‌توان با هماهنگی قبلی با پرسنل، از آن استفاده کرد. اطلاعات تماس با ایرانسل در این منطقه در دسترس نیست و افراد سالمند و خانواده‌هایی که کودک خردسال همراه دارند باید توجه کنند که ورود به اقامتگاه بوم‌گردی با پله‌ها همراه است و پذیرش کودکان در اتاق‌های دوتخته، سه‌تخته و چهارتخته امکان‌پذیر نیست.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه دارای یک ایوان لاجوردی است که به چشم انداز سبز و جنگل می‌باشد و آرامش بی‌نظیری را به مهمانان القا می‌کند. شومینه‌های هیزمی در اتاق‌ها امکان تهیه چای و دمنوش گیاهی را برای گردشگران فراهم کرده است. همچنین، بخاری گازی نیز در اتاق‌ها قرار داده شده و در فصول سرد سال به خوبی اتاق‌ها را گرم نگه می‌دارد. سرویس بهداشتی شامل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و یک حمام مشترک است. همچنین، راهنمایان تور برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری در این منطقه و پرسنل آشنا به زبان انگلیسی برای ارتباط بهتر با گردشگران خارجی در دسترس قرار دارند. در میان‌وعده‌ها، نان‌های محلی، مرباهای دست ساز، شیرینی‌های سنتی و سایر تنقلات محلی ارائه می‌شود تا گردشگران تجربه‌ای از خوراکی‌های طبیعی و روستایی داشته باشند. با اقامت در این اقامتگاه، گردشگران می‌توانند از جاذبه‌های گردشگری مانند برج گنبد قابوس، تنگه چهل چای و آبشار کبودوال با راهنمای تور دیدن کرده و لذت ببرند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}