اقامتگاه بوم گردی سرای فخر لشت نشا

استان گیلان، شهر لشت نشا، ۲ کیلومتری زیباکنار، روستای فخر آباد، خیابان شهید شعبان گاوکار
شروع قیمت از
۸۳۴,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
صندوق امانات
جاروبرقی
استخر روباز
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
پارکینگ روباز
فضای سبز
لباسشویی
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
صبحانه
اتو
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۰۳۱۴۷۹۰۹۷

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی سرای فخر، با طراحی سنتی و نوساز در سبک بومی، از سپتامبر 1398 فعالیت خود را در زمینه بوم گردی آغاز کرده است. این اقامتگاه دارای 6 اتاق با ظرفیت 25 متر مربع و 4 تخت برای هر اتاق می‌باشد. تمامی اتاق‌ها به تعدادی از سرویس بهداشتی (ایرانی و فرنگی) و حمام اختصاصی مجهز هستند.

با فراهم کردن یک فضای چوبی کلبه‌ای در محیط سبز و آرامش‌بخش، اقامتگاه بوم گردی سرای فخر، مهمانان خود را به تجربه زندگی روستایی دعوت می‌کند. از دیگر خدمات این اقامتگاه می‌توان به آموزش حصیربافی، تورهای طبیعت‌گردی در اطراف روستا، و همچنین ارائه سوغات محلی گیلان از قبیل برنج و چای اشاره کرد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی سرای فخر، برای راحتی مسافران عزیز خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد. این امکانات و خدمات شامل راهنمای تورهای گردشگری، دسترسی به کتابخانه، حضور پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای راهنمایی مهمانان خارجی، پارکینگ غیرمسقف داخل محوطه، و استفاده از سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مثل کولر گازی و شوفاژ می‌باشد.

در این اقامتگاه، انواع غذاهای محلی و لذیذ مانند باقالی قاتوق، میرزاقاسمی، اناربیج، بادمجان شکم پر و ... برای مهمانان تهیه و پذیرایی می‌شود. مسافران می‌توانند با انتخاب غذاهای مورد علاقه خود از لذت غذایی منحصر به فرد منطقه بهره ببرند.

جاذبه های گردشگری

منطقه اطراف اقامتگاه بوم گردی سرای فخر با جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مذهبی زیبایی های فراوانی دارد. به عنوان مثال، ناحیه ساحلی زیباکنار، بقعه آقا سید محمد یمنی، بقعه امامزاده سید محمدرضا بن موسی کاظم (ع)، آرامگاه میرزاکوچک خان جنگلی، مدرسه شاپور، مسجد صفی، روستای کیاشهر، پل خشتی لوشان، کاروانسرای لات، رود دیناچال، چشمه آب شور لاکان، عمارت کلاه فرنگی، گنبد پیرمحله، پارک جنگلی سراوان و ... از جمله مکان‌هایی هستند که می‌توانند مسافران را به سوی تجربه‌های زیبا و متنوع در منطقه هدایت کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}