اقامتگاه بوم گردی سرونوش علی آباد کتول

استان گلستان، شهر علی آباد کتول، ۲۴ کیلومتری فاضل آباد، دهنه محمد آباد، روستای ییلاقی غریب آباد
شروع قیمت از
۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
پذیرش ۲۴ ساعته
حمام عمومی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
نمازخانه
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
صبحانه
شومینه هیزمی
بخاری گازی
میز
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی سرونوش در روستای علی آباد کتول واقع شده است. این اقامتگاه دارای سه واحد مستقل است که شامل سه واحد دو خوابه و یک کلبه تک خواب می‌باشد. با اقامت در این واحدها، شما قسمتی از زندگی بومی شمال ایران را در میان جنگل‌های هیرکانی تجربه خواهید کرد. ساختمان اقامتگاه با استفاده از مصالح بومی مانند چوب، گل و سفال و با شیوه‌ای سنتی طراحی و ساخته شده است.

در این اقامتگاه، به‌دلیل حفظ معماری سنتی، اتاق‌ها دارای تلویزیون، تخت و یخچال نیستند. همچنین، به دلیل قرارگیری اقامتگاه در منطقه ییلاقی و خوش آب‌وهوا، اتاق‌ها دارای سیستم سرمایشی نیستند. اما یک آشپزخانه عمومی در محوطه اقامتگاه وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

لازم به ذکر است که اگر افراد سالمند و خانواده‌هایی که کودک خردسال دارند، در اقامتگاه سرونوش اقامت می‌کنند، باید توجه کنند که برخی از واحدها در طبقه زیرزمین قرار گرفته‌اند و دسترسی به آن‌ها تنها از طریق پله امکان‌پذیر است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی سرونوش برای رفاه و آسایش مهمانان خود امکاناتی را فراهم کرده است. این امکانات شامل راهنمای محلی و پرسنلی که به زبان انگلیسی آشنا هستند است، تا مهمانان به راحتی بتوانند از خدمات و جاذبه‌های محلی بهره‌برداری کنند. همچنین، اقامتگاه دارای پارکینگ غیر مسقف است که برای راحتی مهمانان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

برای راحتی خواب مهمانان، رختخواب‌های سنتی با ملحفه‌های تمیز و بهداشتی در اقامتگاه فراهم شده‌اند. همچنین، اقامتگاه سرونوش امکان طبخ غذاهای سفارشی را دارد و می‌توانید غذاهای محلی و فصلی را در آن سفارش دهید. همچنین، در محوطه باغ اقامتگاه، می‌توانید کباب بپزید و از محصولات ارگانیک سرونوش در طبخ غذا استفاده کنید.

این اقامتگاه همچنین امکانات و خدمات دیگری را نیز فراهم کرده است. به عنوان مثال، یک کارگاه بافندگی در این مکان وجود دارد که شما می‌توانید در آن شاهد فرایند بافتن انواع صنایع دستی باشید. همچنین، در اقامتگاه لباس‌های محلی برای عکاسی و فیلمبرداری در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. فروشگاهی نیز در این اقامتگاه وجود دارد که می‌توانید صنایع دستی و مواد غذایی محلی را خریداری کنید.

از این رو، اقامتگاه بوم‌گردی سرونوش با ارائه امکانات متنوع و خدمات با کیفیت، سعی در ایجاد تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت برای مهمانان خود دارد.

جاذبه های گردشگری

اقامتگاه بوم‌گردی سرونوش در منطقه ارتفاعات شهرستان علی آباد کتول قرار دارد. این منطقه در استان گلستان واقع شده است. روستای ییلاقی قریب آباد که اقامتگاه در آن واقع شده است، در ارتفاعات قرار دارد و به طور خاص در دل جنگل‌های هیرکانی واقع شده است. فاصله اقامتگاه بوم‌گردی سرونوش تا شهر علی آباد کتول حدود 34 کیلومتر و تا شهر گرگان حدود 55 کیلومتر است. این موقعیت جغرافیایی اقامتگاه به مهمانان امکان احساس فضای بکر و طبیعی را در محیطی جنگلی فراهم می‌کند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}