اقامتگاه بوم گردی سعادت اسالم

استان گیلان، شهر اسالم، ابتدای کمربندی جدید شهر، روستای سیاه بیل
شروع قیمت از
۱,۳۳۵,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
پذیرش ۲۴ ساعته
کپسول آتشنشانی
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
چایخانه سنتی
فضای سبز
تهویه مطبوع
تاکسی سرویس
امکانات اتاق
صبحانه
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
کمد/دراور
یخچال
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۳۸۳۵۱۱۸

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی سعادت با 11 اتاق کف خواب به ظرفیت 4 تا 5 نفر در هر اتاق، برای میهمانان عزیز امکان اسکان و پذیرایی تا حداکثر 50 گردشگر را فراهم می‌کند. همه اتاق‌های این اقامتگاه دارای سرویس بهداشتی (توالت فرنگی) و حمام اختصاصی می‌باشند. همچنین، مسافران می‌توانند از سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) داخل محوطه به صورت مشترک استفاده نمایند.

این اقامتگاه زیبا در قلب یک روستای سبز و دست نخورده قرار گرفته است و با فضای منحصر به فردی برای گردشگران و مسافران فراهم کرده است. اینجا فرصتی است تا میهمانان در کنار عزیزان خود به گذراندن لحظاتی آرام و خاطره‌انگیز در محیطی طبیعی و دلپذیر بپردازند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم گردی سعادت، انواع غذاهای محلی و سنتی نظیر میرزا قاسمی، باقالاقاتوق، کشک و بادمجان، ترشی تره، قرمه سبزی، قیمه، فسنجان و جوجه شکم پر طبخ می‌شود. مهمانان محترم می‌توانند با هماهنگی قبلی با مسئول اقامتگاه غذای مورد نظر خود را سفارش داده و از طعم متفاوت و بی‌نظیر این غذاها لذت ببرند.

علاوه بر این، این اقامتگاه برای راحتی و رفاه حال گردشگران و مسافران محترم، خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی غیر مسقف، راهنمای محلی، آشپزخانه مشترک، سیستم گرمایش شوفاژ و سیستم سرمایش اسپلیت را در نظر گرفته است. این خدمات با هدف ایجاد تجربه‌ای خوشایند و رضایت بیشتر برای مهمانان ارائه می‌شوند.

جاذبه های گردشگری

از جمله جاذبه‌های گردشگری این منطقه که هر ساله گردشگران و طبیعت‌دوستان زیادی را به سوی خود جذب می‌کند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ییلاقات سرسبز، ساحل و پارک جنگلی گیسوم، پارک جنگلی سیاهداران، جنگل شمشاد، رودخانه سیاه بیل، آبشار ویسادار، آبشار زمرد، آبشار لاتون، دریاچه سراگاه، ساحل قروق، قلعه صلصال، خانه جلال آل احمد، سورتمه هشتپر، آبگرم کیوی خلخال و روستای ییلاقی سوباتان. این مناطق زیبا و طبیعت‌نما، با مناظر دل‌نشین و جاذبه‌های متنوع، گردشگران را به تجربه‌ی خاصی از زیبایی‌های این منطقه دعوت می‌کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}