اقامتگاه بوم گردی سوتکا فومن

استان گیلان، شهرستان فومن، روستای قلعه کل
شروع قیمت از
۱,۱۶۷,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
جاروبرقی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
اقلام بهداشتی
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
کمد/دراور
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۸۳۸۰۲۰۱

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی سوتکا با یک ویلا مستقل یک طبقه به مساحت ۶۵ مترمربع و یک ویلا دو طبقه (۶۵ مترمربع در طبقه پایین و ۹۰ مترمربع در طبقه بالا) در کل ظرفیت اسکان و پذیرایی ۲۱ گردشگر را دارد. هر سه واحد اقامتی (ویلا یک طبقه، واحد پایین و بالای ویلا دو طبقه) با ظرفیت حداکثر ۷ نفر دارای یک اتاق خواب، آشپزخانه با تجهیزات آشپزی، تلویزیون، یخچال، یک تخت دونفره، تراس با منظره‌های زیبا، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپلیت و بخاری گازی) و سرویس بهداشتی (توالت ایرانی، توالت فرنگی و حمام) مجهز شده‌اند. این مکان با ویژگی‌های طبیعت سرسبز گیلان، به عنوان مقصدی آرامش‌بخش و دور از شلوغی شهری مناسب است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم‌گردی سوتکا برای مسافران فراهم کرده شامل پارکینگ غیرمسقف، راهنمای محلی و لیدر تور برای بازدید از جاذبه‌های منطقه می‌باشد. مهمانان در صورت تمایل، می‌توانند از آشپزخانه‌های مجهز داخل هر واحد استفاده کنند تا غذاهای خود را تهیه نمایند. این امکانات و خدمات به منظور ایجاد تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش برای مسافران در این اقامتگاه بوم‌گردی فراهم شده‌اند.

جاذبه های گردشگری

قلعه کل، در روستایی واقع در بخش مرکزی شهرستان فومن استان گیلان و تا فواصل نزدیک به 3 کیلومتری از مرکز شهرستان فومن قرار دارد. این روستای زیبا و دیدنی به دلیل طبیعت بکر و سرسبزش به همراه نزدیکی به شهرهای مثل فومن، قلعه رودخان و روستای توریستی ماسوله، یک مقصد جذاب برای علاقه‌مندان به طبیعت و گردشگران عزیز می‌باشد.

با بازدید از این منطقه، مسافران به لذت بردن از آرامش روستا و شگفتی مناظر طبیعی آن، همچنین از آثار تاریخی، طبیعی و مذهبی دیگر نظیر پارک فومن، بقعه سبزقبا، ییلاق زودل سر، غار خون فوشه، آبشار ماسوله، منطقه محافظت‌شده و جنگلی گشت رودخان، آبشار دودوزن خرمکش نیز لذت خواهند برد و خاطرات خوش و فراموش‌نشدنی از این سفر را برای خود ایجاد خواهند کرد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}