اقامتگاه بوم گردی سوراپشت تالش

استان گیلان، شهر تالش، روستای سوراپشت
امکانات و ویژگی ها
جاروبرقی
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
رخت آویز
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
میز غذاخوری
کمد/دراور
آشپزخانه
چای‌ساز
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی سوراپشت با 4 باب اتاق کف‌خواب به ظرفیت 4 تا 5 نفر در هر اتاق، می‌تواند حداکثر 20 گردشگر را در اسکان و پذیرایی میزبانی کند. تمامی اتاق‌های این اقامتگاه دارای سرویس بهداشتی (توالت فرنگی) و حمام اختصاصی می‌باشند.

همچنین، مهمانان می‌توانند از سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) که در محوطه مشترک قرار دارد، به صورت مشترک استفاده کنند. این خانه‌بومی در قلب روستای سوراپشت واقع شده و با محیط دل‌نشین و طبیعت زیبای اطراف، فرصتی متفاوت را برای تجربه اقامتی معتبر و دلپذیر در کنار عزیزان ارائه می‌دهد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی سوراپشت با ارائه تنوع غذایی از جمله کویی تره، خورشت آلو مسما، سیر قلیه، اناربیج، سیراویج، واویشکا، کباب ترش و میرزا قاسمی، تلاش می‌کند تا تجربه گردشگران را بهبود بخشد. مسافران عزیز می‌توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل مجموعه، غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از لذت طعم‌های محلی و خاص لذت ببرند.

امکانات دیگری نیز از قبیل پارکینگ اختصاصی غیرمسقف (محدود)، راهنمای محلی، آشپزخانه (با هماهنگی قبلی با مدیریت اقامتگاه)، سیستم گرمایش شوفاژ و سیستم سرمایش کولر گازی نیز در این اقامتگاه برای اراحتی و رفاه حال مهمانان در نظر گرفته شده‌اند.

جاذبه های گردشگری

تنوع طبیعت بکر و سرسبز روستا، وجود پارک جنگلی گیسوم، رودخانه کرگانرود (بزرگترین و پرآب ترین رودخانه در ناحیه غربی گیلان)، دریاچه سرآگاه (کویری کوچک که مناظر زیبا و آب و هوای دلپذیرش میلیون‌ها گردشگر را به این منطقه جلب کرده است)، آبشار ویسادار، آبشار لاتون، پارک جنگلی سیاه داران و منطقه ییلاقی دو خاله کوه، از بزرگترین جاذبه‌هایی هستند که گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت این منطقه را به خود جذب می‌کنند و تجربه‌ای خاطره‌انگیز را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}