اقامتگاه بوم گردی سورت ساری

استان مازندران، شهر ساری، بخش چهار دانگه، روستای مال خواست، ۷ کیلومتری چشمه پلکانی باداب سورت
شروع قیمت از
۷۷۸,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
دوربین مداربسته
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
یخچال مشترک
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
پارکینگ
اينترنت (Wifi)
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
پنکه
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۲۰۷۷۳۷۵

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی سورت در روستای مال خواست استان مازندران واقع شده است و با معماری کاملا سنتی و استفاده از موادی مانند کاهگل و چوب ساخته شده است. این اقامتگاه دارای دو باب اتاق 6 نفره است که مجموعاً می‌تواند حداکثر 12 گردشگر را دریافت کند.

اقامتگاه بوم گردی سورت با حفظ جذابیت‌های سنتی و محلی، فضایی گرم و آرام را برای مسافران فراهم می‌کند. این اتاق‌ها با طراحی ساده و متناسب با فرهنگ محلی، امکانات مورد نیاز مسافران را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی سورت امکانات و خدماتی را به مسافران ارائه می‌دهد. در این اقامتگاه، پارکینگ مسقف و غیر مسقف اختصاصی برای ماشین‌های مسافران در نظر گرفته شده است. همچنین، یک آشپزخانه عمومی مستقل برای پخت و پز مسافران در دسترس قرار دارد. راهنمای تورهای گردشگری نیز در این اقامتگاه موجود است که به مسافران کمک می‌کند تا بهترین برنامه‌ها و مقاصد گردشگری را در منطقه برنامه‌ریزی کنند.

از لحاظ سیستم گرمایشی، اقامتگاه بوم گردی سورت از بخاری گازی برای گرمایش استفاده می‌کند. همچنین، دو سرویس بهداشتی ایرانی و یک حمام در حیاط اقامتگاه برای استفاده مشترک مسافران در دسترس قرار دارد. همچنین، در محوطه اقامتگاه دو آلاچیق طراحی شده است که مکانی مناسب برای دورهمی و استراحت مسافران است.

در نزدیکی اقامتگاه، چشمه‌های پلکانی سورت قرار دارد که با منظره‌ای زیبا همراه است و هر ساله جذب گردشگران زیادی می‌شود. اقامتگاه بوم گردی سورت از جاده آسفالت به راحتی قابل دسترسی است و مسافران بدون مشکلی می‌توانند به آنجا برسند.

جاذبه های گردشگری

با راهنمای تور اقامتگاه بوم گردی سورت، شما می‌توانید به جاذبه‌ی زیبای چشمه‌های پلکانی باداب سورت بروید. هر یک از این چشمه‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. شما می‌توانید با راهنمای تور اطلاعات مفصلی درباره‌ی این چشمه‌ها را بدست آورید و لذت ببرید. از طریق راهنمای تور می‌توانید با توجه به علایق و نیازهای خود، بهترین مسیر را برای دیدن این جاذبه‌های طبیعی انتخاب کنید و تجربه‌ی خاصی را در این منطقه داشته باشید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}