اقامتگاه بوم گردی سپیدرود رشت

استان گیلان، روستای فخرآباد، خیابان لشت نشا - زیباکنار
شروع قیمت از
۵۵۶,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
پارکینگ روباز
آلاچیق
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
اجاق گاز
رادیاتور
کولر گازی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

یکی از روستاهای ساحلی رشت که آب و هوای شرجی در تابستان دارد و زمستان آن هم سرد و بارانی است، روستای فخرآباد می‌باشد. این روستای زیبا در جوار ساحل خزر میزبان مسافران از سراسر کشور در اقامتگاه بومگردی سپیدرود رشت است و می‌توانید به صورت آنلاین یا حضوری اتاق دلخواه خودتان را رزرو نمایید. این اقامتگاه به صورت دو طبقه است. سقف چوبی و نوستالژیکی دارد. اما از استحکام آن مطمئن باشید چرا که پایه‌های بتنی داشته و امنیت شما را تضمین می‌کند. 

امکانات و خدمات اقامتگاه

این اقامتگاه دوطبقه در هر طبقه دارای دو واحد مجزا می‌باشد که در تراس با یکدیگر مشترک هستند. نگران نباشید، سرویس بهداشتی و حمام و همچنین ظرفشویی و اجاق گاز هر یک از واحد ها در اقامتگاه بومگردی سپیدرود رشت مجزا بوده و هر یک از واحدها دارای تلویزیون و یخچال هستند. 

در این اقامتگاه تخت وجود ندارد و برای مهمانان رختخواب در نظر گرفته شده است. اگر علاقه‌مند به زندگی در دل طبیعت با فضای روستایی هستید، اقامتگاه سپیدرود بهترین گزینه برای شما خواهد بود. 

این اقامتگاه دارای پارکینگ روباز بوده و می‌توانید خودروهای خود را با خاطری آسوده در آن پارک کنید. نزدیکی این روستا و محل اسکان به ساحل زیباکنار، بازار محلی که در روزهای سه شنبه و شنبه برگزار می‌شود و همچنین پارک جنگی سپیدرود بسیار کم بوده و به راحتی می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

اقامتگاه بومگردی سپیدرود رشت با بندر آزاد انزلی تنها 30 کیلومتر فاصله دارد. برای رسیدن به واحدهای این اقامتگاه در طبقه اول باید چند پله را پشت سر بگذارید برای همین اگر فرد کهن سالی با شماست بهتر است به این نکته توجه کنید. 

هزینه اسکان در اقامتگاه بومگردی سپیدرود رشت بسیار مناسب بوده و می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در آن سپری کنید. فضای تراس و محوطه آن هم برای بازی کودکان و همچنین عکاسی بسیار جذاب است. 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}