اقامتگاه بوم گردی شاه ماهی لاهیجان

استان گیلان، شهر لاهیجان، چهارکیلومتری جاده سیاهکل، روستای سوخته کوه
شروع قیمت از
۸۷۹,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
اجاق گاز
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۳۷۳۷۹۴۴۵۴

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی شاه ماهی با موقعیتی منحصر به فرد در فاصله چهار کیلومتری جاده سیاهکل و در جوار روستای سوخته کوه قرار دارد. با ظرفیت اسکان دو اتاق به ظرفیت 6 نفر و توانایی میزبانی از 12 گردشگر را داراست. هر یک از اتاق‌ها در این اقامتگاه دارای سرویس بهداشتی به شکل توالت فرنگی و حمام اختصاصی برای مهمانان می‌باشند.

همچنین مسافران محترم می‌توانند از سرویس بهداشتی ایرانی که در داخل محوطه اقامتگاه قرار دارد، به صورت مشترک نیز استفاده کنند. این امکان برای ایجاد راحتی و آسایش مسافران به خصوص قابل توجه است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم‌گردی شاه ماهی، تنوع غذاهای محلی و سنتی بسیار جذابی برای مسافران آماده می‌شود. از جمله این غذاها می‌توان به مرغ و آلو، خورشت سبزی فسنجان، شیش انداز، میرزا قاسمی، ترش واش، کوکوی مرغ، سیر قلیه، انار بیج، باقالاقاتق و ... اشاره کرد. مهم است بدانید که مسافران محترم می‌توانند با انجام هماهنگی قبلی با مسئول اقامتگاه، غذای دلخواه خود را سفارش داده و از لذت طعم بی‌نظیر آن بهره‌ ببرند.

علاوه بر این، اقامتگاه بوم‌گردی شاه ماهی امکانات دیگری نیز ارائه می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به پارکینگ غیرمسقف برای خودروها، سیستم گرمایشی شوفاژ برای فصول سرد، سیستم سرمایشی پنکه رومیزی برای تهویه هوا و همچنین آلاچیقی بر روی آب برای لذت بردن از مناظر طبیعی اطراف اقامتگاه اشاره کرد. این امکانات و خدمات به مسافران کمک می‌کنند تا اقامتی راحت و لذت‌بخش در این اقامتگاه بوم‌گردی داشته باشند.

جاذبه های گردشگری

 از جمله جاذبه‌های این منطقه می‌توان به جنگل‌های اطراف، آبشار لونک، آبشار بابا ولی، حمام تاریخی دیلمان، خانه عضدی با معماری خاص خود، کاروانسرای تی تی با تاریخچه قدیمی، قلعه گرماور با بناهای باستانی، قلعه کوتول شاه با چشم‌انداز زیبا، استخر و پارک پاشوران برای تفریح و استراحت، امامزاده مصطفی، امامزاده صالح و سلطان حسین به عنوان مقامات مذهبی، منطقه شکار ممنوع دیلمان برای طبیعت‌گردی، تالاب سوستان با زیبایی‌های طبیعی، تله کابین با مناظر خیره‌کننده، تالاب بین‌المللی امیرکلایه با پرندگان مهاجر و طبیعت زیبا، منطقه شیخانبر با تاریخچه قدیمی و کوه و آبشار شیطان کوه با مناظر خلاب را نام برد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}