اقامتگاه بوم گردی شوکا آلاشت

استان مازندران، شهرستان سوادکوه، شهر آلاشت، روستای سرین
شروع قیمت از
۵۹۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
جاروبرقی
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
پارکینگ روباز
فضای سبز
لباسشویی
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
کافی شاپ
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
کرسی
بخاری گازی
رخت آویز
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلفن
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۰۱۱۹۵۵۸۵۱

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی شوکا با معماری زیبا و چوبی، خانه‌ای 150 متری را به صورت دربستی برای میهمانان فراهم کرده است. این خانه دارای دو اتاق خواب با ظرفیت 15 نفر می‌باشد، واحد اصلی اقامت‌گاه دارای سرویس کف خواب برای پنج نفر است، اما سایر مهمانان می‌بایست سرویس خواب خود را به همراه داشته باشند. سرویس بهداشتی اقامتگاه شامل توالت ایرانی و حمام می‌شود. با توجه به موقعیت این اقامتگاه در منطقه‌ای خنک و ییلاقی، نیازی به سیستم سرمایش ندارد و سیستم گرمایش آن از بخاری گازی استفاده می‌کند. این فضا با ترکیب معماری سنتی و امکانات مدرن، برای مهمانان فرصتی آرام و خاص برای تجربه‌ی زندگی روستایی فراهم می‌کند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه شوکا با داشتن حیاطی زیبا و تراسی که از چشم‌انداز بی‌نظیری بهره‌مند است، محیطی دلنشین را برای مهمانان خلق می‌کند. این اقامتگاه همچنین دارای آشپزخانه‌ای با امکانات کامل از جمله یخچال، اجاق گاز و تجهیزات پخت‌وپز است. به علاوه، برای مهمانانی که علاقه دارند، امکان سفارش غذاهای محلی مانند مرغ ترش، آش‌های محلی، انواع کباب و سایر غذاهای محلی با هماهنگی قبلی فراهم شده است، تا در فضای زیبای اقامتگاه از لذت این غذاها بیشتر بهره‌برند. امکانات دیگری نیز در این اقامتگاه وجود دارد از جمله پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، پارکینگ غیرمسقف، راهنمای گردشگری و اجرای تورهای مختلف در منطقه، که به مهمانان فرصت می‌دهد تا تجربه‌ای کامل و لذت‌بخش از اقامت خود را تجربه کنند.

جاذبه های گردشگری

اقامتگاه شوکا در منطقه سرسبز سوادکوه قرار دارد و از جذابیت‌های طبیعی فراوانی بهره‌مند است که جنگل‌ها، رودخانه‌ها و مراتع سبز را شامل می‌شود. در این منطقه، جاذبه‌های بی‌نظیری نظیر آبشار گزو، رصدخانه آلاشت، موزه مردم‌شناسی آلاشت که به عنوان زادگاه رضا پهلوی شناخته می‌شود، معبد دختر پاک و روستای لیند به مهمانان زیبایی و دیدنی‌های متنوع را ارائه می‌کنند. همچنین منطقه حفاظت شده زاو، آبشار آهکی اسکیلیم و دشت میان از دیگر مقاصد جذب گردشگران در نزدیکی اقامتگاه شوکا هستند که به آن‌ها فرصتی فراهم می‌آورد تا از طبیعت خیره‌کننده و زیبای این منطقه بهره‌برند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
هتل نارنج ساری مازندران ساری
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}