اقامتگاه بوم گردی شوکا علی آباد کتول

استان گلستان، ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر علی آباد کتول، دهنه ی زرین گل، روستای افراتخته، ده بالا، کوچه چشمه ۲۷
امکانات و ویژگی ها
پذیرش ۲۴ ساعته
راهنمای تور
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
آلاچیق
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
کرسی
بخاری گازی
هیتر برقی
رخت آویز
پنکه
لوازم آشپزی و پذیرایی
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی شوکا با داشتن 4 باب سوئیت، انواع واحدهای راحت و مناسبی را به مسافران ارائه می‌دهد. این واحدها شامل یک سوئیت 80 متری با یک اتاق خواب، یک سوئیت 100 متری با دو اتاق خواب، یک سوئیت دو خوابه داخل حیاط و یک سوئیت 170 متری با دو اتاق خواب هستند. تمامی واحدها دارای آشپزخانه، سرویس بهداشتی (توالت ایرانی و توالت فرنگی) و حمام اختصاصی می‌باشند. این اقامتگاه در محیطی بکر و سرسبز واقع در روستای افراخته قرار گرفته است و به مسافران و گردشگران عزیز فرصتی را می‌دهد تا به مدتی در آنجا به دور از شهر واقع شده و لحظات خاصی را در کنار عزیزان خود سپری کنند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم‌گردی شوکا، مهمانان می‌توانند از تنوع غذاهای محلی و سنتی لذت ببرند. انواع غذاهایی مانند پلو مرغ، دیزی، آش، میرزا قاسمی، قرمه سبزی و کشک بادمجان در این اقامتگاه طبخ می‌شود. مهمانان محترم می‌توانند با قبلیت هماهنگی با مسئول اقامتگاه، غذای مورد نظر خود را سفارش داده و از طعم و لذت بی‌نظیر آن لذت ببرند.

همچنین، اقامتگاه بوم‌گردی شوکا برای راحتی و رفاه حال مهمانان، امکانات و خدمات دیگری را فراهم کرده است. این امکانات شامل پارکینگ اختصاصی غیر مسقف، پرسنلی که مسلط به زبان انگلیسی هستند، راهنمایی در تورهای گردشگری، سیستم گرمایشی کرسی و بخاری برقی و گازی می‌شود. همچنین، برای سوئیت‌ها در نظر گرفته شده که به دلیل شرایط آب و هوایی منطقه، سیستم سرمایشی وجود ندارد.

جاذبه های گردشگری

اقامتگاه بوم‌گردی شوکا در روستای افرا تخته قرار دارد و از مرکز شهر علی آباد کتول، حدود 35 کیلومتر فاصله دارد. این موقعیت جایگاه مناسبی را برای گردشگران فراهم می‌کند تا در طبیعت و مناظر زیبای روستای افراتخته به زندگی بومیان استان گلستان نزدیک شوند و از اقامت در آنجا لذت ببرند.

علاوه بر اقامتگاه بوم‌گردی، منطقه اطراف افراتخته نیز با جاذبه‌های گردشگری متنوعی مورد توجه قرار می‌گیرد. گردشگران می‌توانند جنگل، آبشار کبودوال، دریاچه سد زرین گل (ئریاچه کبودوال)، آبشار چلی، آبشارهای شیرآباد، آبشار چه جا، آبشار آلامن یا اوترنه، روستای چینو و روستای زیبای نرسو را بازدید کنند. این جاذبه‌ها هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کنند و زمینه‌ای مناسب را برای تجربه لحظات خوش در طبیعت و آشنایی با فرهنگ و زندگی بومیان فراهم می‌کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}