اقامتگاه بوم گردی شیلان خمام

استان گیلان، شهرستان خمام، خیابان تختی، روستای دهنه سر شیجان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
تهویه مطبوع
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بخاری گازی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
کولر گازی
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۰۱۱۳۵۸۳۸۳

درباره اقامتگاه

خانه بومی دو طبقه شیلان در یک معماری سنتی فراگیر قرار دارد و مجموعاً شامل 9 اتاق است. این اتاق‌ها به صورت هشت اتاق چهار نفره و یک اتاق هشت نفره با سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی دارند.

این اقامتگاه ظرفیت پذیرش و اسکان 40 گردشگر را داراست. خانه بومی شیلان مکانی ایده‌آل برای گردشگران و علاقمندان به تجربه زندگی بومی و ارتباط با طبیعت است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

4 اتاق چهار نفره این اقامتگاه همگی دارای سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی می‌باشند. اما مهمانان اتاق‌های دیگر برای استفاده از سرویس بهداشتی (توالت ایرانی و فرنگی سیار) و حمام، باید از سرویس‌های مشترک در حیاط مجموعه استفاده کنند.

اقامتگاه بوم گردی شیلان برای رفاه مهمانان گرامی امکانات و خدماتی چون پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی جهت راهنمایی مهمانان غیر ایرانی، راهنمای محلی برای تورهای گردشگری، سیستم سرمایشی اسپلیت و پنکه رومیزی، و سیستم گرمایشی بخاری برقی را فراهم می‌کند.

همچنین امکان سفارش انواع غذاهای محلی و سنتی برای مهمانان با هماهنگی قبلی با پرسنل این اقامتگاه وجود دارد تا مهمانان بتوانند از طعم‌های لذیذ محلی بهره‌مند شوند.

این اقامتگاه برنامه‌های ویژه‌ای از جمله اجرای رقص و موسیقی محلی زنده برای تفریح مهمانان خود دارد. همچنین به عنوان یک امکان ویژه، مهمانان می‌توانند تجربه هیجان‌انگیز قایق‌رانی در تالاب بندر انزلی را تجربه کنند، زیرا این اقامتگاه در نزدیکی اسکله واقع شده است.

جاذبه های گردشگری

روستای دهنه سر شیجان دارای مناظر سرسبز و بی نظیری است که طبیعت خیره کننده‌ای دارد. از جاذبه‌های دلنشین این منطقه می‌توان به اسکله قایق‌رانی با مقصد تالاب انزلی، بلوار ساحلی بندر انزلی، موزه باغ عمارت چوکام، روستای دیدنی چاپارخانه، کاخ موزه انزلی، تالاب بین‌المللی بندر انزلی، قلعه رودخان و روستای توریستی ماسوله اشاره کرد. این جاذبه‌ها به گردشگران فرصتی فوق‌العاده برای تفریح و لذت بردن از طبیعت بهاری این منطقه ارائه می‌دهند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}