اقامتگاه بوم گردی ضیا کرمان

استان کرمان، شهر کرمان، میدان مشتاقیه، خیابان برزو آمیغی، کوچه آمیغی ۴، روبروی آتشکده زرتشتیان، انتهای کوچه
شروع قیمت از
۷۷۸,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
یخچال مشترک
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
تاکسی سرویس
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
دمپایی
رخت آویز
پنکه
سیستم گرمایش و سرمایش
کولر آبی
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی ضیا کرمان با تاریخچه‌ای بیش از 100 سال در سال 1396 افتتاح شده است. این اقامتگاه شامل 5 باب اتاق است که اتاق‌ها به اطراف محوطه اقامتگاه گرد شده‌اند. به‌دلیل حفظ معماری سنتی و ایجاد حس نوستالژیک، اتاق‌های اقامتگاه بوم‌گردی ضیا بدون حمام و سرویس بهداشتی طراحی شده‌اند. برای راحتی بیشتر مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت عمومی در محوطه اقامتگاه قرار دارند. همچنین، برخی از اتاق‌ها فاقد تخت هستند. لازم به‌ذکر است که اتاق‌ها بدون پنجره بوده و نورگیر خاصی ندارند. افراد مسن و خانواده‌هایی که کودک کوچکی به همراه دارند باید به وجود پله‌ها در ورودی محوطه اقامتگاه و ورودی اتاق‌ها توجه کنند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی ضیا برای رفاه مسافران عزیز امکانات و خدمات متنوعی را در نظر گرفته است. پرسنل اقامتگاه مسلط به زبان انگلیسی بوده و می‌توانند به مهمانان در امور مختلف کمک کنند. همچنین، راهنمای محلی برای تورهای گردشگری در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد تا آن‌ها را در بازدید از جاذبه‌های محلی همراهی کند. اینترنت و وای فای رایگان نیز در اقامتگاه موجود است. آشپزخانه عمومی با تجهیزات و لوازم آشپزی کامل در اختیار مهمانان قرار دارد. همچنین سیستم سرمایشی و گرمایشی شامل پنکه رومیزی و بخاری گازی نیز در اقامتگاه موجود است. پرسنل اقامتگاه همچنین غذاهای محلی و سنتی از جمله بزقورمه، دیزی، کشک و بادمجان و نوشیدنی‌های سرد و گرم محلی را طبق درخواست مهمانان تهیه می‌کنند.

جاذبه های گردشگری

اقامتگاه بوم‌گردی ضیا در موقعیتی مناسب قرار گرفته است، به طوری که گردشگران می‌توانند با دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری کرمان، تجربه‌ای غنی از زندگی بومیان استان را نیز کسب کنند. آتشکده زرتشتیان، گنبد مشتاقیه و مسجد جامع از جمله مکان‌هایی هستند که در دسترس قرار گرفته‌اند و گردشگران می‌توانند به آن‌ها سفر کرده و با آثار تاریخی و فرهنگی این منطقه آشنا شوند. همچنین، مسجد ملک، مجموعه گنجعلی خان، بازار مسگرها و گنبد جبلیه از دیگر جاذبه‌های گردشگری کرمان هستند که در فاصله حداکثر 4 کیلومتری از اقامتگاه قرار دارند و گردشگران می‌توانند با پیمودن این مسافت، این مناطق را بازدید کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 2 روزه به کرمان
برنامه سفر 3 روزه به کرمان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی دستکند میمند کرمان شهربابک
اقامتگاه بوم گردی نخل و نارنج بم کرمان بم از ۱,۱۱۲,۰۰۰ تومان
اقامتگاه بوم گردی کاشکیلو شهداد کرمان شهداد از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
اقامتگاه سنتی شهباز کرمان کرمان کرمان از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
اقامتگاه بوم گردی بابا عطا شهداد کرمان شهداد از ۹۳۰,۰۰۰ تومان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}