اقامتگاه بوم گردی طاها اصفهان

استان اصفهان، شهر اصفهان، خیابان کمال، کوچه توتونی (شماره ۹)، بن بست سادات
شروع قیمت از
۱,۷۸۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
کافی شاپ
امکانات اتاق
صبحانه
اینترنت (wifi)
سیستم گرمایش و سرمایش
کولر گازی
کولر آبی
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

یکی از اقامتگاه‌های بسیار مناسب برای سکونت و اقامت مسافران، اقامتگاه بوم‌گردی طاها در شهر اصفهان است. ازآنجایی‌که اصفهان جز شهرهای توریستی است، بسیاری از مسافران برای سکونت خود از اقامتگاه‌های مختلفی استفاده می‌کنند که ... جز بهترین‌ها محسوب می‌شود. این هتل در خیابان کمال اصفهان واقع شده است. 

در این اقامتگاه، 15 اتاق وجود دارد که شامل اتاق‌های یک‌تخته و دوتخته و به بالا است؛ بنابراین برای هر ظرفیت و تعداد نفرات، محل اقامت در این هتل وجود دارد. به‌صورت حدودی می‌توان حدود 30 مهمان را در این اقامتگاه جای داد. برخی از اتاق‌های موجود در این هتل، دارای سرویس بهداشتی اختصاصی و حمام اختصاصی است. اما برخی از اتاق‌ها، دارای سرویس بهداشتی و حمام مشترک است که در محوطه هتل واقع شده است. 

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم‌گردی طاها می‌توانید انواع امکانات اصلی یک هتل را داشته باشید. از جمله این امکانات می‌توان به فست‌فود، اینترنت رایگان، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، آشپزخانه اشاره کرد. البته برای استفاده از آشپزخانه بایستی از مسئولین هتل اجازه بگیرید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید تا بتوانید به‌صورت اختصاصی آشپزی کنید. همچنین در اتاق‌های این هتل، سیستم گرمایش و سرمایش تعبیه شده است که می‌توان از آنها در تمام فصول سال استفاده کرد. لازم به گفتن است که این هتل دارای رستوران و پارکینگ نیست. 

این اقامتگاه در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی قرار دارد و جز مکان‌های توریستی هم محسوب می‌شود؛ بنابراین اگر به دنبال مکانی برای اقامت هستید و درعین‌حال قصد گردش در سریع‌ترین زمان در نقاط مختلف اصفهان را دارید، می‌توانید از اقامتگاه بوم‌گردی طاها استفاده نمایید. 

جاذبه های گردشگری

در این منطقه جاذبه‌های گردشگری مختلفی وجود دارد که از طرف‌داران زیادی برخوردار است. از جمله جاذبه‌های گردشگری اطراف این هتل می‌توان به مسجد جامع مربوط به دوره عباسیان، مسجد شیخ لطف‌الله، میدان نقش‌جهان مربوط به دوره صفویه، مسجد امام، کلیسا و موزه وانک مربوز به زمان شاه‌عباس دوم، محله جلفا، سی‌وسه‌پل، پل خواجو اشاره کرد. 

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۸
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه به کاشان و نیاسر
برنامه سفر ۳ روزه به اصفهان
هتل های مرتبط
اقامتگاه سنتی سهراب کاشان اصفهان کاشان از ۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان
اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان اصفهان کاشان از ۴,۶۸۴,۸۰۰ تومان
اقامتگاه سنتی سرای صباغیان کاشان اصفهان کاشان از ۲,۲۷۵,۰۰۰ تومان
اقامتگاه سنتی قجر کاشان اصفهان کاشان
اقامتگاه سنتی بازار اصفهان اصفهان اصفهان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}