اقامتگاه بوم گردی عاروس ویشه پریدار

استان مازندران، شهر آمل، روستای کیمره
شروع قیمت از
۸۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
تاکسی سرویس
امکانات اتاق
صبحانه
شومینه هیزمی
کرسی
بخاری گازی
اقلام بهداشتی
کولر گازی
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۹۰۰۸۱۵۳۰

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی عاروس ویشه آمل در زمینی به وسعت 2500 مترمربع واقع شده است. این اقامتگاه از دو ساختمان مجزا تشکیل شده است که هر کدام دارای طبقات همکف و اول هستند. ساختمان شماره 1 در سال 1347 ساخته شده و ساختمان شماره 2 در سال 1367 ساخته شده است. ساختمان شماره 2 در سال 1397 به سبک سنتی نوسازی شده و آماده پذیرایی از مهمانان گرامی شده است. این اقامتگاه در کل جمعاً 14 واحد اقامتی را ارائه می‌دهد، هرکدام با امکانات مدرن و آرامش بخش برای میهمانان. با توجه به معماری سنتی و فضای دلپذیر اقامتگاه، شما می‌توانید از آرامش و لذت طبیعت در این مکان بی‌نظیر بهره‌مند شوید.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی عاروس ویشه آمل با واحدهای اقامتی بدون تخت، حمام و سرویس بهداشتی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. اما برای راحتی بیشتر مهمانان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در محوطه اقامتگاه و در هر دو ساختمان تعبیه شده است. همچنین حمام‌ها به صورت عمومی در ساختمان شماره 1 و 2 قرار دارند. لازم به ذکر است واحدهای اقامتی این اقامتگاه همچنین بدون یخچال و تلویزیون می‌باشند. اما یخچال به صورت عمومی در آشپزخانه اقامتگاه وجود دارد و در صورت هماهنگی قبلی با پرسنل، امکان استفاده از آن برای گردشگران فراهم می‌شود. افرادی که سالمند هستند یا خانواده‌هایی که کودک خردسال به همراه دارند باید توجه داشته باشند که اقامتگاه بوم‌گردی عاروس ویشه در طبقه اول دارای پله است.

جاذبه های گردشگری

در نزدیکی اقامتگاه بوم‌گردی عاروس ویشه آمل، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی جذابی قرار دارند که گردشگران می‌توانند به راحتی و در مدت زمان کوتاه از آن‌ها بازدید کنند. یکی از این جاذبه‌ها خانه‌ای تاریخی است که در فاصله 3 کیلومتری از اقامتگاه قرار دارد. این خانه تاریخی می‌تواند به عنوان یک مقصد دیدنی جهت آشنایی با معماری و فرهنگ منطقه باشد.

همچنین رودخانه گوگردی نیز در فاصله 4 کیلومتری از اقامتگاه واقع شده است که با چشم‌انداز زیبا و آبی خود، امکان گذراندن لحظاتی آرامش‌بخش را برای گردشگران فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که بهترین فصل برای سفر به این منطقه و اقامت در اقامتگاه بوم‌گردی عاروس ویشه آمل فصل‌های پاییز و بهار است که طبیعت با رنگارنگی خاص خود بیشترین جذابیت را دارد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}