اقامتگاه بوم گردی عرشیا رودبار

استان گیلان، شهرستان رودبار، روستای اسطلخ جان، خیابان فردوسی
شروع قیمت از
۹۸۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی عرشیا با 60 سال سابقه در سال 1398 بازگشایی شد. این اقامتگاه با ساختار خانه‌ای بومی و معماری سنتی شمالی طراحی شده است و برای اسکان و پذیرش 10 گردشگر مناسب است. این خانه دارای دو اتاق خواب، هال و پذیرایی، آشپزخانه با تجهیزات آشپزی، تراس و سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) و حمام اختصاصی می‌باشد.

در این اقامتگاه، تجهیزات خواب (پتو و تشک) و ظروف آشپزخانه تنها برای 6 نفر در دسترس است و باید توجه داشت که حمل حیوانات خانگی و استفاده از دخانیات در این مکان ممنوع می‌باشد. اقامت در این مکان به علاقه‌مندان به محیط‌های بومی و سنتی در منطقه پیشنهاد می‌شود.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی عرشیا در نظر دارد با ارائه امکانات و خدمات متنوع به مسافران گرامی راحتی و لذت بیشتری را در اقامتشان فراهم کند. این امکانات و خدمات عبارتند از پارکینگ غیرمسقف برای وسایل نقلیه، راهنمای محلی و لیدر تور جهت بازدید از جاذبه‌های دیدنی منطقه، حضور آلاچیق سنتی و چوبی در حیاط، و سیستم گرمایشی و سرمایشی (بخاری گازی، کولر گازی و پنکه رومیزی).

مهمانان عزیز می‌توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه از انواع غذاهای محلی و سنتی مانند میرزاقاسمی، ترش تره، باقالاقاتق، کباب چنجه، جوجه کباب سفارش داده و از طعم لذیذ این غذاها لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

با سفر به این روستا، مسافران عزیز فرصتی مناسب را برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مذهبی متعددی خواهند داشت. این جاذبه‌ها شامل دریاچه حلیمه جان، رودخانه سفیدرود، روستای دیدنی امامزاده هاشم، آبشار کلشتر، منطقه حفاظت شده سیاهرود و آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی می‌باشند. این مکان‌ها با زیبایی‌های خود و ارتباط با تاریخ، طبیعت و مذهب، تجربه‌ی یک سفر گردشگری پربار را برای مسافران رقم می‌زنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}