اقامتگاه بوم گردی عطارد رودبار

استان گیلان، شهرستان رودبار، امام زاده هاشم، پل بلوکات، روستای شیخعلی توسه
شروع قیمت از
۶۶۷,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
جاروبرقی
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری هیزمی
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
اقلام بهداشتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی عطارد دارای 4 اتاق کف‌خواب با مساحت 9 متر مربع و ظرفیت 4 نفر می‌باشد. در مجموع، این اقامتگاه امکان اسکان و پذیرایی از 20 گردشگر را فراهم می‌کند. تمامی اتاق‌های این اقامتگاه دارای سرویس بهداشتی اشتراکی (توالت فرنگی و توالت ایرانی) و حمام اشتراکی هستند و مسافران محترم می‌بایست از این امکانات به صورت مشترک استفاده کنند.

این اقامتگاه، با طراحی سنتی و زیبا، در قلب منطقه‌ای بکر و سرسبز واقع شده است که محیطی منحصربه‌فرد را برای گردشگران و طبیعت‌دوستان عزیز به ارمغان آورده است تا لحظاتی خاطره‌انگیز را برای خود به ارمغان بیاورند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم‌گردی عطارد، مجموعه‌ای از غذاهای محلی منطقه تهیه می‌شود که شامل انواعی از غذاهایی نظیر انار ویچ، ترش واش، میرزا قاسمی، فسنجان، باقالاقاتق، ترشی تره و ... می‌شود. مسافران عزیز با هماهنگی قبلی با مسئول اقامتگاه، قادر به سفارش غذای مورد نظر خود هستند و از طعم بی‌نظیر این غذاها لذت برده‌اند.

امکانات دیگر این اقامتگاه شامل پارکینگ اختصاصی غیر مسقف با ظرفیت 10 خودرو، سیستم گرمایش با بخاری گازی و بخاری هیزمی، زمین‌های فوتبال، والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز می‌شود. در نظر داشته باشید که به دلیل موقعیت اقامتگاه در منطقه‌ای بکر و دارای آب و هوای خوش، سیستم سرمایش برای اتاق‌ها ارائه نشده است.

جاذبه های گردشگری

در منطقه، هر ساله جاذبه‌های گردشگری فراوانی که طبیعت دوستان بی‌دریغ به خود جذب می‌کند وجود دارد. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به طبیعت بکر و شالیزارها، جنگل‌های هیرکانی، آبشارها، دریاچه سد سنگسر، دریاچه سد سفیدرود، پارک ساحلی آستانه اشرفیه، پارک ساحلی کیسم، منطقه حفاظت شده سیاهرود و دریاچه ویستان اشاره کرد.

این مناطق به طور مداوم مسافران را با زیبایی‌های خاص خود جذب می‌کنند و فرصتی برای تجربه لحظاتی پر از آرامش و تماشای دست‌نخورده طبیعت را فراهم می‌آورند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}