اقامتگاه بوم گردی علی بابا چوبر

استان گیلان، شهر چوبر، بلوار امام خمینی
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
آشپزخانه مشترک
پارکینگ روباز
فضای سبز
لباسشویی
جعبه‌ی کمک های اولیه
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
میز
رخت آویز
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سشوار
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی "علی بابا" دارای پنج اتاق است و حداکثر ظرفیت پذیرش 30 نفر را دارا می‌باشد. دو اتاق از این اقامتگاه در طبقه اول قرار دارند، یکی از آن‌ها دارای دو تخت‌سینگل و دیگری فاقد تخت است. همچنین، سه اتاق دیگر در طبقه همکف واقع شده‌اند. از این سه اتاق، دو اتاق دارای یک تخت دبل و یک اتاق دارای دو تخت‌سینگل می‌باشند.

 

سرویس بهداشتی تمام اتاق‌ها به صورت اختصاصی وجود دارد و برخی از اتاق‌ها دارای حمام و توالت فرنگی و برخی دیگر دارای حمام و توالت ایرانی هستند. برای سرمایش اتاق‌ها، از گولر گازی و برای گرمایش از سیستم بخاری گازی استفاده می‌شود.

امکانات و خدمات اقامتگاه

این اقامتگاه با دارا بودن امکاناتی چون تلویزیون، یخچال و جاکفشی در اتاق‌ها، همچنین آشپزخانه مرکزی با دو اجاق گاز، دو سینک، یخچال و لوازم آشپزی، تضمین‌کننده‌ی راحتی و لذت اقامت مهمانان است.

همچنین، اتصال به اینترنت رایگان، پارکینگ در محوطه‌ی اقامتگاه و حضور راهنمای گردشگر، امکان بهبود تجربه مهمانان از اقامت را فراهم می‌کنند. اقامتگاه علی بابا همچنین به مهمانان این امکان را می‌دهد که غذاهای خود را سفارش داده و در صورت هماهنگی قبلی، از غذاهایی با کیفیت و خوشمزه لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

شهرستان چوبر با تمام زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های تاریخی خود، یک مقصد گردشگری منحصربه‌فرد در ایران است. از آثار تاریخی مانند تاوا گولی و بازار چوبر تا جاذبه‌های طبیعی از جمله آبشارها، باغات کیوی و ییلاق‌های محلی، همه به تجربه‌ای پر از زیبایی و تاریخ پرداخته‌اند. چوبر با تنوع اماکن و فعالیت‌های مختلف، به گردشگران این امکان را می‌دهد که به یک تجربه گردشگری شگفت‌انگیز در میان مناظر منحصربه‌فرد و فرهنگ غنی این منطقه بپردازند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}