اقامتگاه بوم گردی عمارت بامگاه کرمانشاه

استان کرمانشاه، شهر کرمانشاه، خیابان جلوخان، رو به روی مسجد جامع، جنب بانک ملی، کوچه‌ی انتظاری، پلاک ۳۵
شروع قیمت از
۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
گشت نیم روزی
خدمات تهیه بلیط
پذیرش ۲۴ ساعته
کپسول آتشنشانی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
چایخانه سنتی
خدمات تور
روم سرویس
Transfer خدمات ترانسفر (با هزینه‌ی اضافه)
تهویه مطبوع
انبارنگهداری چمدان
اجاره خودرو با پرداخت هزینه
پارکینگ
اينترنت (Wifi)
تاکسی سرویس
کافی شاپ
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
مینی بار
صبحانه
اتو
بخاری گازی
اینترنت (wifi)
میز
دمپایی
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
کمد/دراور
کولر گازی
چای‌ساز
سرویس روزانه اتاق
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
صندوق امانات
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی عمارت بامگاه (عمارت قاجاری بامگاه) در شهر کرمانشاه، یک عمارت سنتی قدیمی است که به دوران قاجار تعلق دارد. این بنا دارای دو طبقه و زیرزمین است و با معماری درون‌گرا ساخته شده است. حیاط مرکزی و دو حیاط جانبی آن نیز زیبایی و جذابیت بیشتری به آن اضافه کرده است. اقامتگاه عمارت بامگاه دارای 8 اتاق است، که شامل دو اتاق با دو تخت، سه اتاق با سه تخت، دو اتاق با چهار تخت و یک اتاق با پنج تخت می‌باشد. این اقامتگاه قابلیت افزایش ظرفیت تا 32 نفر را دارد. خدمات اقامتی و رستورانی (در قالب رستوران سنتی و کافه) در این مجموعه ارائه می‌شود. همه اتاق‌های این اقامتگاه دارای سرویس بهداشتی اختصاصی (حمام و توالت فرنگی) هستند و در حیاط اقامتگاه نیز توالت ایرانی اشتراکی برای استفاده میهمانان قرار دارد. هر اتاق امکان افزایش ظرفیت تا یک نفر را دارد. علاوه بر این، در رستوران سنتی این مجموعه، موسیقی زنده کُردی و فارسی اجرا می‌شود.

امکانات و خدمات اقامتگاه

از جمله امکانات و خدماتی که این اقامتگاه برای مسافران و گردشگران عزیز فراهم کرده است می توان به پارکینگ، سیستم سرمایش کولر گازی، سیستم گرمایش بخاری گازی، سرویس بهداشتی عمومی در حیاط، حمام اختصاصی داخل هر اتاق، توالت فرنگی اختصاصی داخل هر اتاق، رستوران سنتی، کافه و امکان برگزاری جشن اشاره کرد. با توجه به وجود آشپزخانه مرکزی در اقامتگاه، امکان آشپزی وجود ندارد و صبحانه به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و همینطور امکان استفاده از رستوران سنتی و کافه برای مسافران فراهم است.

جاذبه‌های گردشگری

اقامتگاه بوم‌گردی عمارت بامگاه به دلیل قرارگیری در قلب بافت تاریخی شهر کرمانشاه، امکان دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری متعددی را فراهم می‌کند. شما می‌توانید با پیاده‌روی به تکیه بیگلربیگی، بازار سنتی، مسجد عمادالدوله، مسجد شافعی و تکیه معاون الملک از زیبایی‌های شهر لذت ببرید. همچنین، مکان‌های دیدنی دیگری نیز در استان کرمانشاه وجود دارند که با اقامت در این اقامتگاه می‌توانید آنها را ببینید. جاذبه‌هایی مانند طاق بستان، معبد آناهیتا، کتیبه‌های بیستون، غار قوری قلعه، گور دخمه دکان داوود، گور دخمه اسحاق وند، گور دخمه صحنه، سرآب نیلوفر، تالاب هشیلان و باغ گل می‌توانند مقصد شما برای بازدید باشند. اقامت در این اقامتگاه به شما امکان می‌دهد از این جاذبه‌های دیدنی استان کرمانشاه لذت ببرید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۸
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به کرمانشاه
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}