اقامتگاه بوم گردی عمارت سید آقا لاهیجان

استان گیلان، شهر لاهیجان، روستای زمیدان
امکانات و ویژگی ها
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
رخت آویز
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۳۳۴۷۴۰۲

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی عمارت سید آقا، با دو طبقه و شامل 4 واحد اتاق کف‌خواب، به ظرفیت 6 نفر در هر واحد، اجازه پذیرش حداکثر 24 گردشگر را دارد. تمامی اتاق‌ها دارای امکانات آشپزخانه، تلویزیون، سرویس خواب و سرویس بهداشتی با توالت فرنگی و حمام اختصاصی می‌باشند.

این اقامتگاه در روستای زیبای زمیدان واقع شده است و با ایجاد فضایی منحصر به فرد، فرصتی را برای گردشگران ایجاد کرده تا با خانواده‌شان لحظات خاطره‌انگیزی را سپری و از طبیعت بکر این منطقه لذت ببرند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی عمارت سید آقا، امکانات و خدماتی همچون پارکینگ غیرمسقف، سیستم گرمایش شوفاژ، سیستم سرمایش کولر گازی و راهنمای محلی را برای گردشگران فراهم کرده است. از جمله غذاهای محلی این منطقه می‌توان به میرزا قاسمی، باقالا قاتوق، مرغ و آلو، خورشت سبزی فسنجان و شیش انداز گیلکی اشاره کرد. مسافران محترم می‌توانند با هماهنگی قبلی با مسئول اقامتگاه، غذای مورد نظر خود را سفارش داده و از طعم متفاوت و خوشمزه این غذاها لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

شهر لاهیجان به عنوان عروس زیبای گیلان شناخته می‌شود و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این منطقه دارای مناطق گردشگری، تفریحی و تاریخی فراوانی است. از جمله این مناطق می‌توان به تالاب زیبای سوستان، استخر لاهیجان، بام سبز (تله کابین لاهیجان)، شیطان کوه و آبشار شیطان کوه، تالاب بین‌المللی امیر کلایه، منطقه شیخانبر، موزه چای (موزه کاشف السلطنه)، بقعه تاریخی شیخ زاهد گیلانی، حمام گلشن، مسجد جامع، مسجد اکبریه و پل خشتی اشاره کرد. این جاذبه‌ها با طبیعت زیبا و تاریخی خود، هر ساله گردشگرانی را به سمت لاهیجان جذب می‌کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}