اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد

استان گلستان، ۲۵ کیلومتری شهر گرگان، دهستان قرق، روستای جعفرآباد، روبروی عدالت ۲
امکانات و ویژگی ها
دوربین مداربسته
جاروبرقی
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
شومینه هیزمی
بخاری گازی
میز
اجاق گاز
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی عمارت شب های جعفرآباد با معماری سنتی و بومی، یک محل ایده‌آل برای تجربه زندگی سنتی و آرامش در دل روستای جعفرآباد است. این اقامتگاه دارای دو اتاق خواب، یک پذیرایی، یک آشپزخانه و سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) و حمام است که به صورت دربسته در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

با ظرفیت اسکان و پذیرایی از حداکثر 15 گردشگر، این اقامتگاه بوم گردی فضایی دنج و آرام را برای مسافران فراهم می‌کند. در این مکان زیبا، می‌توانید به دور از همه شلوغی و استرس شهری، اوقات خوشی را در کنار عزیزان خود سپری کنید و لحظاتی پربار و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد، تنوعی از غذاهای محلی و سنتی برای مسافران آماده می‌شود. می‌توانید غذاهایی مانند قیمه، قرمه، جوجه، ماش پلو، سبزی پلو با ماهی و زرشک پلو با مرغ را سفارش دهید و از طعم و ذائقه‌ی منحصر به فرد آنها لذت ببرید. برای استفاده از این خدمات، توصیه می‌شود قبل از ورود به اقامتگاه با مسئول مربوطه هماهنگی لازم را انجام دهید.

علاوه بر این، اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد امکانات و خدمات دیگری را نیز برای راحتی و رفاه حال مسافران فراهم کرده است. این خدمات شامل پارکینگ اختصاصی غیرمسقف برای وسایل نقلیه، راهنمای محلی که با دانش محلی و جاذبه‌های دیدنی منطقه آشنا است، سیستم گرمایش با استفاده از بخاری گازی و شومینه هیزمی در فصول سرد سال و سیستم سرمایش با کولر گازی در فصل گرم سال می‌باشد.

با استفاده از این امکانات و خدمات، اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین تجربه را برای مسافران و گردشگران عزیز فراهم کند.

جاذبه های گردشگری

منطقه جعفرآباد با طبیعت سرسبز و بکر خود و جاذبه‌های چشم نواز، برای گردشگران و طبیعت دوستان بسیار جذاب است. تالاب، چشمه، دره، مرداب، آبشار و جنگل روستا، چشمه کلزر، رودخانه خاصه رود، سد خاکی توشن، منطقه جنگلی ناهار خوران، بقعه امامزاده ابراهیم و پارک جنگلی النگدره تنها بخشی از زیبایی‌های این منطقه است.

تالاب و مرداب‌ها با طبیعت خود برای علاقمندان به پرندگان و زیستگاه‌های آبزیان جذابیت زیادی دارند. آبشارها با آب و هوای خنک خود و چشمه‌ها با طبیعت خوشاب و محیط آرامش بخشی را به گردشگران هدیه می‌دهند. جنگل‌ها و دره‌ها نیز از زیبایی طبیعی و مکان‌های دیدنی فراوانی برخوردارند.

باغ روس ها که کنسولگری روسیه نیز در آن قرار دارد، با بناهای تاریخی و طبیعت خوب خود، جذب گردشگران بسیاری شده است. همچنین پارک جنگلی النگدره با تأسیسات و امکانات خود مانند نمازخانه، پارک کودک، زمین ورزش و منطقه کمپینگ، محبوبیت بسیاری در بین گردشگران دارد.

به طور کلی، طبیعت زیبا و جاذبه‌های دیدنی فراوان در منطقه جعفرآباد، امکان تجربه‌ی لحظاتی آرام و آرامش بخش در طبیعت را برای گردشگران و طبیعت دوستان فراهم می‌کند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی خانه سبز گرگان گلستان گرگان از ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}