اقامتگاه بوم گردی عمارت صدر گرگان

استان گلستان، شهر گرگان، کوی سرچشمه، کوچه میراث فرهنگی، عمارت صدر
شروع قیمت از
۸۳۴,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
پنکه
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
میز غذاخوری
یخچال
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

یکی از اقامتگاه‌های مناسب برای سکونت مسافران در شهر زیبای گرگان، اقامتگاه بوم‌گردی عمارت صدر گرگان است. این اقامتگاه در خیابان امام خمینی واقع شده و هرساله پذیرای مهمانان و مسافرین عزیز است. این اقامتگاه دارای 3 اتاق است که به‌صورت 1 اتاق 2 نفره، 1 اتاق 3 نفره و 1 اتاق 4 نفره است. یعنی به‌صورت کلی می‌توان مجموعاً 10 نفر را در این اقامتگاه ساکن نمود.

امکانات و خدمات اقامتگاه

از مزیت‌های مهم این اقامتگاه بوم‌گردی، می‌توان به وجود سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، در هریک از اتاق‌های آن اشاره کرد. همچنین در محوطه اقامتگاه، سرویس بهداشتی عمومی هم وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد.

اقامتگاه بوم‌گردی عمارت صدر در واقع به‌گونه‌ای ساخته شده است که معماری سنتی و زیبایی داشته باشد. در واقع قرارگرفتن این اقامتگاه در دل بافت تاریخی شهر گرگان، باعث شده است که مسافران و گردشگران، با اقامت در این اقامتگاه، فضای سنتی و قدیمی ایرانی را تجربه کنند.

از نکات قابل‌توجه در خصوص اقامتگاه بوم‌گردی عمارت صدر باید گفت که این اقامتگاه با برخی از رستوران‌های سنتی و ایرانی در گرگان، قرارداد همکاری دارد و گردشگران می‌توانند با هماهنگی مسئولین اقدام به سفارش انواع غذاهای ایرانی و محلی کنند و سپس درب محل اقامت خود تحویل بگیرند. همچنین در این اقامتگاه، آشپزخانه‌ای وجود دارد که می‌توان با هماهنگی مسئولین اقامتگاه، اقدام به آشپزی اختصاصی نمود. 

از امکانات اصلی و مهم اقامتگاه بوم‌گردی عمارت صدر می‌توان به دم‌نوش خانه، سیستم گرمایش بخاری گازی و کرسی و سیستم سرمایش اسپیلت اشاره کرد. همچنین پارکینگ اختصاصی در این اقامتگاه با ظرفیت پذیرش 15 خودرو از دیگر ویژگی‌های آن است.

جاذبه های گردشگری

از جاذبه‌های گردشگری موجود در اطراف این اقامتگاه می‌توان به پارک جنگلی ناهارخوران، پارک جنگلی النگدره، جنگل توسکستان، آبشار رنگو، آبشار نومل، دریاچه توشن، منطقه حفاظت شده جهان‌نما، تپه تورنگ تپه، دیوار بزرگ گرگان، مسجد جامع گرگان، مدرسه عمادیه گرگان اشاره کرد که دسترسی کاملی به این نقاط فراهم است.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}