اقامتگاه بوم گردی عمارت فرشتگان تنکابن

استان مازندران، شهر تنکابن، محله سلیمان آباد، روستای خشکرود، خیابان شهید مهری، کوچه کشاورز
شروع قیمت از
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
پارکینگ روباز
فضای سبز
آلاچیق
تهویه مطبوع
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بخاری گازی
پنکه
لوازم آشپزخانه
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی عمارت فرشتگان با سه واحد اقامتی در دو طبقه و محیطی مشترک، به کلی ظرفیت پذیرش 30 مهمان را داراست. این واحدها شامل دو واحد 65 متری با یک اتاق خواب (در طبقات همکف و اول) و یک سوئیت 20 متری (در طبقه همکف) هستند. ورود به واحد طبقه اول از طریق طبقه همکف انجام می‌شود. سرویس بهداشتی هر واحد به صورت اختصاصی و شامل حمام و توالت ایرانی و فرنگی سیار می‌باشد. سیستم گرمایش و سرمایش واحدها از بخاری گازی و پنکه تشکیل شده است، اما به دلیل آب و هوای معتدل روستا، در فصل تابستان نیازی به سیستم سرمایشی نیست.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی عمارت فرشتگان با ارائه امکانات و خدمات متنوع، تلاش دارد تا اقامت مهمانان را بهتر و لذت‌بخش‌تر کند. این امکانات شامل پرسنلی مسلط به زبان انگلیسی برای راحتی ارتباط، پارکینگ غیرمسقف و محیط پارک خودرو در خارج از باغ، خدمات راهنمای گردشگر و همچنین امکان برگزاری جشن‌ها و مراسم شکوفایی بهارنارنج، فعالیت‌هایی مانند برداشت عسل طبیعی، مشک‌زنی و تهیه کره محلی گوسفندی را شامل می‌شود. مهمانان عزیز در طول اقامت خود می‌توانند از مجموعه‌ای از غذاهای محلی و سنتی مثل میرزاقاسمی، باقلاقاتوق، ترش تره، آش، بادمجان شکم‌پر، مرغ و ماهی شکم‌پر، کباب ترش، کباب راسته، کباب فیله و جوجه کباب بهره‌برداری کنند و لذت غذاهای سنتی منطقه را تجربه کنند.

جاذبه های گردشگری

تنکابن به عنوان یکی از شهرهای ساحلی مازندران با سرسبزی و زیبایی‌های طبیعی مشهور است. باغات پرتقال زیبای این شهر به آن شهرت و زیبایی خاصی بخشیده‌اند. با سفر به تنکابن، می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری متنوعی لذت ببرید. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به جنگل‌های دوهزار و سه هزار، دشت دریاسر، پارک جنگلی چالدره، قلعه مارکوه، پل چشمه کیله، مرداب نشتارود، آبگرم فلکده، آبشارهای کوهسر، پارک جنگلی خشکه داران، آبشار تودارک، آبشار جلیسان و بازارهای محلی هفتگی تنکابن اشاره کرد. این مکان‌ها امکان تجربه‌ی لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما فراهم می‌کنند و سفری پر از زیبایی‌ها و تجربه‌های جدید را در این شهر ساحلی فراهم می‌کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}