اقامتگاه بوم گردی عمارت مادری بهشهر

استان مازندران، شهرستان بهشهر، روستای التپه، خیابان دهیاری
شروع قیمت از
۹۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری گازی
میز
سیستم گرمایش و سرمایش
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
سرویس روزانه اتاق
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۰۳۰۹۱۹۷۹۰

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی عمارت مادری، در منطقه‌ای سرسبز و کوهستانی واقع شده است. این خانه سنتی با استفاده از مصالح محلی از جمله گل، سنگ و چوب به صورت دلباز و دست‌ساز مجدداً احیا شده و هنر و صنعت معماری قدیمی با امکانات مدرن آمیخته شده است. قسمت اول این اقامتگاه شامل یک هال بزرگ با فضایی گرم و دلپذیر به مساحت 45 مترمربع است که به عنوان محلی مناسب برای تفریح و تماشای چشم‌اندازهای زیبای اطراف عمل می‌کند. اتاق 25 متری با تخت دبل، امکانات آشپزخانه کامل و سیستم‌های سرمایش و گرمایشی همگی به مهمانان اجازه می‌دهند در آرامش کامل اقامت کنند.

قسمت دوم، شامل حیاط باغ با اشجار میوه، یک الاچیق زیبا و اتاقک کوچک، امکان اسکان تا 5 نفر را دارد و تراس فراوانی دارد که برای لحظاتی آرامش‌بخش و تماشای مناظر طبیعی اطراف اقامتگاه، مکانی ایده‌آل است. این اقامتگاه با ترکیب هماهنگ میان زیبایی‌های محلی و امکانات مدرن، یک تجربه متفاوت و یکپارچه را به مسافران ارائه می‌دهد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

مسافرین گرامی، باید اطلاع داشته باشند که مسیر رسیدن به این روستا به‌صورت آسفالت بوده و از پارکینگ غیرمسقف داخل حیاط اقامتگاه بوم‌گردی می‌توانند برای پارک خودرو استفاده نمایند. هزینه اقامت در این مجموعه بدون هزینه غذا محاسبه می‌شود و مسافرانی که علاقه به آشپزی ندارند، می‌توانند انواع غذاهای محلی را به صورت سفارشی از رستوران مجموعه تهیه کنند.

منوی غذایی این مکان شامل صبحانه سرد شامل مواردی مانند پنیر، کره، شیر، مربا و عسل، و همچنین صبحانه گرم از جمله نیمرو، املت، عدسی، لوبیا با قارچ، کشک و بادمجان، همچنین ناهار و شام از جمله آش دوغ، کدوپلو، فسنجون، اردک شکم‌پر، مرغ ناردو و ماهی‌پلو را شامل می‌شود که با درخواست مسافران تهیه می‌شود. این اقامتگاه همچنین برنامه‌های جذابی مانند تور جنگل و اجرای موسیقی محلی برای گردشگران فراهم کرده تا تجربه‌ای یادگیری‌بخش و سرگرم‌کننده را برای آنها به ارمغان آورد.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}