اقامتگاه بوم گردی عمارت ملک رشت

استان گیلان، شهر رشت، اتوبان سراوان به فومن، روستای تخسم
شروع قیمت از
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
راهنمای تور
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
آلاچیق
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
صبحانه
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
آشپزخانه
یخچال
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۰۰۹۱۰۲۲۵

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی عمارت ملک، در دو طبقه ساخته شده است و دارای 4 اتاق با مساحت 22 مترمربع و ظرفیت 6 نفر در هر اتاق است. این اتاق‌ها به صورت دو اتاق در طبقه بالا و دو اتاق در طبقه پایین قرار دارند و به طور کلی قادر به اسکان و پذیرایی از 24 گردشگر می‌باشند. هر سوئیت دارای سرویس بهداشتی (توالت فرنگی و حمام) اختصاصی، آشپزخانه و تراس می‌باشد. علاوه بر این، در داخل محوطه اقامتگاه، توالت ایرانی و حمام به صورت اشتراکی نیز وجود دارد.

این اقامتگاه همچنین دارای امکانات دیگری نیز می‌باشد. استخر ماهی، با فضای حدوداً 2500 مترمربع و حضور حیوانات اهلی از قبیل مرغ، خروس و گوسفند، جذابیتی بیشتر در محیط ایجاد کرده است. همچنین فضای بازی نیز در این اقامتگاه وجود دارد که به ویژه برای کودکان مناسب و جذاب است، و باعث تفریح و لذت‌بردن از اقامت می‌شود.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی عمارت ملک با هدف رفاه مسافران گرامی، امکانات و خدمات متنوعی را در نظر گرفته است. از جمله این امکانات می‌توان به پارکینگ غیرمسقف برای خودروها، راهنمای محلی که بازدید از جاذبه‌های دیدنی را همراهی می‌کند، اینترنت و وای‌فای رایگان که امکان ارتباط با دنیای مجازی را فراهم می‌کند، و سیستم گرمایشی و سرمایشی به وسیله شوفاژ و کولر گازی اشاره کرد.

این اقامتگاه همچنین در هر سوئیت دارای آشپزخانه‌ای است که اجاق گاز و سینک ظرفشویی دارد. اگرچه مهمانان محترم اجازه پخت غذا در سوئیت را ندارند، اما می‌توانند از امکانات آشپزخانه برای گرم کردن غذا و دم کردن چای استفاده کنند. همچنین با هماهنگی قبلی، پرسنل اقامتگاه انواع غذاهای محلی شمالی نظیر مرغ شکم پر، میرزاقاسمی و باقالاقاتق را تهیه کرده و به مسافران ارائه می‌دهند. 

جاذبه های گردشگری

منطقه تخسم به دلیل طبیعت بکر و آب و هوای مطلوب، همواره میزبان گردشگران بسیاری بوده است. جاذبه‌های طبیعی غنی این منطقه از جمله تالاب تخسم، منطقه تفریحی و گردشگری دریاچه سقالکسار، دریاچه سد سنگر، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی، قلعه رودخان و چشمه‌های آب معدنی سنگرود از برجسته‌ترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه محسوب می‌شوند. 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}